شمانیوز
شما نیوز

جزییات بازداشت شهردار زنجان و شهردار منطقه 3

به دنبال سقوط پسربچه ۶ ساله در چاه و مرگ این کودک به دستور دادستانی شهردار زنجان به همراه شهردار منطقه ۳ این شهر بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

حسن مظفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان پس از اطلاع از واقعه سقوط کودک ۶ ساله زنجانی به چاه آب در انتهای خیابان درمانگاه دستورات قضایی لازم را به شعبه دوم بازپرسی صادر کرده و در همین راستا بازپرس دادسرای زنجان ساعت ۹:۳۰ صبح امروز دوشنبه برای بررسی محل در مکان حادثه حضور پیدا می کند.

در این راستا پس از بازدیدهای صورت گرفته مشخص می شود پسر بچه ای شش ساله به هویت محمد امین بیات فرزند علی به علت نبود حفاظ و درپوش در کانال و چاه های ایجاد شده در منطقه به درون یکی از چاه های آب با عمق حدودی ۴ متر سقوط کرده و به علت خفگی در آب فوت کرده است.

به گفته دادستان زنجان طی تحقیقات به عمل آمده و با توجه به عدم انجام نظامات دولتی و عدم نظارت مناسب و کوتاهی انجام شده از سوی مسئولان شهرداری طی دستور قضایی شهردار زنجان به همراه شهردار منطقه ۳ تحت نظر قرار گرفته و بررسی و تحقیقات قضایی بعدی در حال انجام است که به محض تکمیل تحقیقات گزارش نهایی اعلام خواهد شد.

در این راستا پیگیری ها از مسئولان شهرداری صورت گرفت که مسئول روابط عمومی شهرداری زنجان بازداشت شهردار منطقه ۳ این شهر به دنبال سقوط کودک ۶ ساله در چاه آب را تایید کرد.

محمد مرادی در گفتگو با ظهار داشت: به دنبال سقوط پسربچه به چاه دادستان زنجان نسبت به صدور قرار بازداشت شهردار منطقه سه زنجان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چاه حفر شده در منطقه فرودگاه پشت مدرسه کوثر متعلق به شهرداری زنجان بوده است دادستان زنجان با توجه به شواهد و قرائن برای شهردار منطقه سه قرار بازداشت صادر کرده و وی هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

پیگیری از دفتر دادستان نیز انجام شد که مسئول دفتر دادستان زنجان فت: برای حبیب ملایی یگانه شهردار زنجان قرار بازداشت صادر شده و وی به همراه مصطفی رضایی شهردار منطقه سه تحت نظر هستند.

بنابراین گزارش صبح امروز در تماس با سامانه ۱۲۵ اورژانس زنجان یک مورد حادثه گزارش و اکیپ به محل مورد نظر در منطقه فرودگاه پشت مدرسه کوثر اعزام شد. در این حادثه یک پسر بچه ۶ ساله در چاه آب سقوط کرد و دچار خفگی شده بود.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان پیش از این در این رابطه به مهر گفت: این کودک از دیروز ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر گمشده بود که از دیروز اورژانس و پلیس به دنبال پیدا کردن این پسر بچه بودند.

زراعتچی با بیان اینکه این چاه آب متعلق به شهرداری است افزود: در این عملیات سازمان آتش نشانی زنجان برای خارج کردن این کودک ۶ ساله با اورژانس همکاری لازم را داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied