شمانیوز
شما نیوز

ایران کیش در میان 100 برند برتر

ایران کیش به عنوان 100 برند برگزیده کشور در شاخص های کیفیت و محبوبیت برند انتخاب شد.

 ایران کیش در میان 100 برند برتر

محمدرضا مبلغی نماینده دوره یازدهم و رئیس فراکسیون محرومین مجلس با اشاره به اینکه تشویق و ترغیب صنعتگران بزرگ کشور بسیار نکته مهمی است گفت: 100 برند کنونی از میان 600 برند مشهور کشور برگزیده شدند و قطعا  تشکیل جلسه و ترغیب آن ها می تواند اثرات مثبتی داشته باشد . 5 شاخص دراین همایش سنجیده شده است و موضوعاتی مانند برندسازی، نوآوری، رضایتمندی مشتری، مسئولیت اجتماعی و کیفیت درانتخاب این 100 برند مطرح بوده اند. شاخص هایی که قطعا شاخص های مهمی هستند وبا داوری که از سوی کمیته داوران انجام شده، برگزیده شدند. این 100 برند کسانی بودند که دراین عرصه ها فعال ترین به شمارمیامدند.

وی گفت: یکی از نکات مشترکی که دراین 100 برند برگزیده دیده می شود، این است که علاوه بر فعالیت اقتصادی در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز حضور فعالی داشتند و یکی از شاخص های انتخاب نیز همین بوده است .

مبلغی درگفتگو باماافزود: کسانی که اشتغال ایجاد می کنند و دردی از مردم را به ویژه در حوزه اشتغال رفع می کنند، اقدام بسیار بزرگی در کشور انجام میدهند. چنین مدیران ارزشمندی که با احساس مسئولیت خدماتی به جامعه ارائه میدهند قابل تقدیر هستند و باید گرامی داشته شوند تا هم انگیزه ای برای خود این شرکت ها و هم الگویی برای سایر برندها باشند تا خدمت جدید ارائه شود.

مبلغی با اشاره به اینکه 5 شاخص مربوطه، شاخص های خوب و مناسبی بودند اظهار کرد: امیدواریم در آینده نیز شاهد حضور شرکت های نمونه دراین گردهمایی ها باشیم .به ویژه که این شرکت ها در امر مسئولیت های اجتماعی پیشتازند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied