شمانیوز
شما نیوز

وام قرض الحسنه | دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه بدون کارمزد چیست ؟

در خبر زیر جزییاتی درباره دریافت وام 300 میلیونی قرض الحسنه را میخوانید .

وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه بدون کارمزد چیست ؟

به گزارش شمانیوز : وام قرض الحسنه یکی از  انواع وام ها می باشد. وام قرض الحسنه را بانک های مختلفی به افراد اعطا میکند. سود وام قرض الحسنه بسیار کم است. دریافت وام قرض الحسنه شرایط خاص دارد. در ادامه خبری جدید درباره وام قرض الحسنه را میخوانید. 

 

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 

 افرادی که مایل به دریافت تسهیلات آفتاب هستند باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه پس انداز داشته باشند. به منظور درخواست این تسهیلات باید بعد از سپرده گذاری، مبلغ ۵۰ هزار تومان به مدت یک تا ۱۲ ماه در حساب نگهداری شود. افراد با توجه به میانگین حسابی که ایجاد می‌کنند، این وام را دریافت خواهند کرد.

براساس اطلاعات موجود، در کل مبلغ این تسهیلات از ۳۰۰ میلیون تومان بالاتر نمی‌رود. دوره بازپرداخت این تسهیلات انتخابی بوده و بین شش تا ۴۸ ماه تغییر می‌کند. لازم به ذکر است که تسهیلات این طرح بدون سود بوده و کارمزد آن نیز صفر است.

با توجه به شرایط فوق، یعنی حداکثر مبلغ وام و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط این تسهیلات ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۱۸۲ تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این تسهیلات هم به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

مواردی که متقاضیان طرح تسهیلاتی آفتاب باید بدانند

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند، امکان واگذاری این طرح به دیگران را خواهند داشت. ضمنا دارندگان حساب طرح آفتاب امکان استفاده از کارت بانکی را داشته و با واریز و برداشت وجوه خود به این کارت می‌توانند میانگین موجودی را متعادل کنند.

منبع : سلام نو 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied