شمانیوز
شما نیوز

آب و هواشناسی

باران مهمان این استان‌های خوش‌شانس خواهد بود

باران مهمان این استان‌های خوش‌شانس خواهد بود

امروز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) از میزان بارش در غرب کشور کاسته می‌شود، اما در سایر نقاط کشور و همچنین استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، شمال فارس و کرمان تداوم بارش‌ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شمانیوز؛ کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: «امروز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) وزش باد شدید در نیمه شرقی، نواحی مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.»

امین حسین نقشینه افزود: «گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) و پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور، استان‌های ساحلی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش رخ می‌دهد.»

جمعه (۲۸ اردیبهشت) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور بارندگی ادامه خواهد داشت. آب‌های خلیج‌فارس و دریای خزر نیز مواج و متلاطم است.

پایتخت نیز در روزهای آتی به تناوب آسمانی نیمه‌ ابری تا ابری دارد و فعالیت سامانه‌های بارشی برای تهران سبب می‌شود که شمال استان تهران در برخی ساعات با بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید روبه‌رو باشد. جنوب و غرب استان تهران نیز گاهی باد بسیار شدید پیش‌بینی می‌شود که سبب خیزش گرد و خاک می‌شود. بیشینه دمای تهران ۲۴ درجه سانتی‌گراد است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی