شمانیوز
شما نیوز

وام بازنشستگان

رشد قابل توجه وام بازنشستگان توسط این بانک

رشد قابل توجه وام بازنشستگان توسط این بانک

محسن سیفی،مدیرعامل بانک صادرات ایران درباره پرداخت بیش از ۱۴۲ هزار وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان کشوری توسط این بانک در ۴ ماه ابتدای سال جاری خبر هایی جدید ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :وام بازنشستگان یکی از خدمات مالی است که برای افراد بازنشسته ارائه می‌شود تا به آن‌ها کمک کند نیازهای مالی خود را برطرف کنند. این وام‌ها معمولاً با شرایط و ضوابط خاصی ارائه می‌شوند که باید توجه داشته باشید. برخی از نکات مهم در مورد وام بازنشستگان عبارتند از: مبلغ وام، نرخ بهره، مدت زمان بازپرداخت، شرایط وضعیت بازنشستگی و … برای اطلاعات دقیق‌تر و انتخاب بهترین گزینه، توصیه می‌شود با بانک یا موسسه مالی مربوطه تماس بگیرید و شرایط وام بازنشستگان را مطالعه کنید.

 رشد ۱۰۰ درصدی پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ 

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران: در ۴ ماه ابتدای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال به ۱۴۲ هزار بازنشسته کشوری توسط بانک صادرات ایران پرداخت شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان امسال بیش از ۱۱۲ هزار میلیارد ریال دیگر به ۳۷۲ هزار بازنشسته کشوری پرداخت خواهد شد که مجموع وام‌های قرض‌الحسنه خرد پرداخت شده به آنها در سال ۱۴۰۳ به ۵۱۴ هزار فقره  به ارزش بیش از ۱۵۴ هزار میلیارد ریال خواهد رسید. 

همچنین این بانک که توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشوری به عنوان یار دوازهم این مجموعه در خدمات رسانی به بازنشستگام معرفی شده بود، در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۶۶ هزار فقره وام قرض‌الحسنه خرد به بازنشستگان کشوری به ارزش ۸۰ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است و در سال جاری شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه خرد به بازنشستگان کشوری خواهیم بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی