شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی

معرفی کتاب بیشعوری و بررسی 5 فصل جذاب آن

معرفی کتاب بیشعوری و بررسی 5 فصل جذاب آن

کتاب بیشعوری نوشته خاویر کرمنت یک اثر خواندنی و جالب توجه است که جامعه انسانی را ازنظر برخی رفتارهای اشتباه مورد هدف قرار می‌دهد. این کتاب که بر پایه روانشناسی، خودشناسی، شخصیت‌شناسی، اختلالات شخصیتی و رفتارشناسی نوشته شده، می‌تواند با مثال‌های بارز و قابل تصور شما را به فکر کردن در مورد عقاید و طرز برخوردهای‌تان وادار کند.

خاویر کرمنت معتقد است که بیشعوری را باید یک بیماری خطرناک در جوامع انسانی دانست، به‌طوری که هرچه تعداد بیشعورهایی که در اطراف‌مان زندگی می‌کنند بیشتر شود، زیست نامطوب‌تری را تجربه خواهیم کرد. به همین دلیل در این کتاب که شامل 5 فصل می‌شود، به بررسی مطالبی پرداخته که ما قصد داریم در این مقاله به معرفی آن‌ها بپردازیم.

نگاهی کوتاه به کتاب بیشعوری

بیشعوری یک کتاب جذاب در حوزه روانشناسی و جامعه‌شناسی محسوب می‌شود که تمام سخنان آن به‌صورت طنز بیان شده‌اند. شروع این کتاب بسیار قدرتمند است! به‌طوری که نویسنده با تعریف کردن خاطرات و تجربه خود، اول به بیشعور بودن خودش در گذشته اقرار می‌کند و بعد به‌صورت بخش‌بندی شده و منظم، به معرفی رفتارهایی می‌پردازد که از انسان‌ها یک بیشعور می‌سازند!

بیشعوری؛ کتابی که 5 فصل دارد

اگر بخواهیم هریک از فصل‌های این کتاب را معرفی کنیم، به موارد نوشته شده در فهرست پایین می‌رسیم:

  • به چه کسی بیشعور می‌گویند و چرا عده‌ای می‌خواهند بیشعور باشند؟
  • معرفی انواع بیشعورها
  • چه زمان‌هایی جامعه بیشعور می‌شود؟
  • زندگی با بیشعورها چگونه است؟
  • درمان بیشعوری

چه کسی بی‌شعور است و چرا یک نفر باید بخواهد بی‌شعور باشد؟

در فصل اول این کتاب با تعریف چند خاطره از سرگذشت زندگی دیگران، نویسنده به رفتارهایی که انسان‌های بیشعور از خود نشان می‌دهند، می‌پردازد. او بیشعوری را تعریف می‌کند؛ از ماهیت آن می‌گوید و در نهایت شدت بیشعوری را در طرز برخوردهای مختلف زیر ذره‌بین قرار می‌دهد.

انواع بی‌شعورها

در این کتاب، کسانی که شعور کافی برای زندگی در اجتماع ندارند به 8 دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که عبارت‌اند از: بی‌شعور اجتماعی، بی‌شعور تجاری، بی‌شعور مدنی، بی‌شعور مذهبی، بی‌شعور عرفانی، بی‌شعور دیوان‌سالار، بی‌شعور بیچاره و بی‌شعور شاکی.

این صحبت را از روی تجربه شخصی خودمان می‌گوییم! اینکه افراد هنگام مطالعه این فصل، اگر موفق به خرید بهترین ترجمه کتاب بیشعوری شده باشند، از میان 8 مدل مختلفی که معرفی کردیم، قادر به پیدا کردن رفتارهای نامناسب خود در میان سایر انسان‌ها خواهند شد.

وقتی جامعه بی‌شعور می‌شود

اگر تا الان تصمیم خود را برای دانلود کتاب بیشعوری نهایی نکرده‌اید، به‌قطع با معرفی فصل سوم این کتاب، قادر به مقاومت نخواهید بود! چون در این بخش به مواردی مثل تجارب به‌مثابه بی‌شعور، دولت به‌مثابه بی‌شعور، خواندن، نوشتن و بی‌شعوری، همچنین بی‌شعوری در رسانه نیز پرداخته می‌شود که این می‌تواند بینش شما را نسبت به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، عمیق‌تر کند.

زندگی با بی‌شعورها

اگر خیلی اهل مطالعه نیستید، چرا دانلود کتاب صوتی را برای گوش فرا دادن به فصل چهارم این کتاب امتحان نمی‌کنید؟ دقت داشته باشید که در بخش 4 کتاب بیشعوری، می‌توانید مطالبی تحت عناوین کار کردن با بی‌شعورها، دوست بی‌شعور، ازدواج با بی‌شعور، بی‌شعور مادرزاد و فرزندان والدین بی‌شعور را بشنوید و در مورد نحوه برخورد با آن‌ها آموزش ببینید. فراموش نکنید که پیداکردن ریشه یک مشکل، موجب حل کردن راحت‌تر آن می‌شود و با توجه به اینکه در جوامع انسانی، برخورد با بیشعورها غیرقابل اجتناب است، چه بهتر که بتوانید خود را به برخی رفتارهای صحیح با این قشر، تجهیز کنید.

راه نجات

در فصل پنجم کتاب بی‌شعوری در مورد روش‌های درمان این افراد صحبت می‌شود. به عقیده خاویر کرمنت افراد بیشعور نیز باید مانند کسانی که معتاد هستند و برای ترک مواد مخدر و نجات خود از بیماری اعتیاد به کمپ‌های N/A می‌روند، بهتر است به فکر راهی برای نجات خود باشند. چون بیشعورها به‌همان اندازه‌ای که موجب آزار سایر انسان‌ها می‌شوند، خشم، درد و ناراحتی زیادی را درون خود حس می‌کنند که اگر بهبود پیدا کنند، می‌توانند زندگی شادتر و سالم‌تری را زیست کنند.

مطالعه کتاب بیشعوری مناسب چه کسانی است؟

اگر بگوییم مطالعه کتاب بی شعوری مناسب تمام افراد جامعه است، بیراه نگفته‌ایم! چون این کتاب شما را وادار می‌کند تا در مورد رفتارهای خودتان و انسان‌هایی که با آن‌ها معاشرت می‌کنید، تامل داشته باشید. به قول بزرگان، ما انسان‌ها عادت کرده‌ایم تا خار را در چشمان دیگران ببینیم، اما درخت را در چشمان خودمان نه!

کتاب بی شعوری را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به‌دنبال یک مرجع معتبر برای دانلود نسخه متنی با بهترین ترجمه این کتاب هستید، همچنین می‌خواهید به نسخه صوتی این کتاب دست پیدا کنید، چرا به فیدیبو سر نمی‌زنید؟ این بستر دیجیتالی فرصتی را فراهم کرده که بتوانید به نسخه PDF و صوتی تمام کتاب‌های مشهور جهان دسترسی پیدا کنید و با صرف کم‌ترین وقت، اطلاعات خود را در زمینه‌های روانشناسی، اجتماعی، سیاسی، فلسفی و هر آنچه که می‌خواهید، بالا ببرید.

شما با مراجعه به این پلتفرم می‌توانید به فیدیبو کتاب صوتی رایگان نیز دسترسی پیدا کنید که این یعنی، صدها کتاب در انتظار شما هستند تا با گوش سپردن به آن‌ها قادر به افزایش کیفیت زندگی خود باشید. هرگز فراموش نکنید که بیشتر دوره‌های آموزشی که به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شوند، مطالب خود را از دل کتاب‌ها استخراج کرده‌اند نه تجربه‌های شخصی!

پس به‌جای صرف هزینه‌های هنگفت و گشتن به‌دنبال راه‌های میانبر، از همان جاده‌ای سفر کنید که روشنایی آن شما را گمراه نمی‌کند. با مطالعه کتاب بیشعوری در فیدیبو، اولین گام را برای داشتن یک زندگی بهتر در جامعه انسانی بردارید و در آخر، تجربه‌های خود را در مورد این کتاب با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر محتوای نوشته شده در کتاب بی شعوری، توانست تغییرات گسترده‌ای در زندگی‌تان ایجاد کند، حتما آن را به دوستان و عزیزان خود نیز معرفی کنید تا بتوانیم در کنار هم در جامعه‌ای سالم‌تر طعم واقعی زندگی را بچشیم.

جمع‌بندی

کتاب بیشعوری یک محتوای جذاب با قلمی روان است که آن را با طنز درآمیخته‌اند. شما با خواندن این کتاب می‌توانید سرگذشت کسانی که در دام انسان‌های بیشعور افتاده‌اند را مطالعه کنید و با شناخت انواع بی‌شعورها، کیفیت زندگی خود را در جامعه انسانی افزایش دهید. در این راستا اگر تصمیم به دانلود نسخه PDF یا صوتی این کتاب گرفته‌اید، به پلتفرم معتبر فیدیبو مراجعه کنید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان، قادر به ارتقای شخصیت خود در اجتماع باشید.

نام کسب‌وکار

فیدیبو

عنوان

تولید محتوا رپورتاژ سایت شما نیوز....انتحاب عنوان بر عهده نویسنده

کلمه کلیدی اصلی

کتاب بیشعوری

کلمات کمکی

بهترین ترجمه کتاب بیشعوری,کتاب صوتی,کتاب صوتی رایگان,دانلود کتاب صوتی

تعداد کلمات

1000

انکرتکست‌ها

دانلود کتاب بیشعوری

https://fidibo.com/book/99780-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%B9%D9%88%D8%B1%DB%8C

فیدیبو

https://fidibo.com/

فیدیبو کتاب صوتی رایگان

https://fidibo.com/audiobooks/freebooks

توضیحات تکمیلی

لطفا یک تولید محتوا رپورتاژ تا حداکثر 1200 کلمه با استفاده از انکرتکست های داده شده نوشته شود.از تصویر در محتوا استفاده شود و عنوان اصلی هم به انتخاب نویسنده باشد. برای انتشار در سایت شما نیوز

متا

مطالعه کتاب بیشعوری یک اثر فوق‌العاده است که می‌تواند به تغییر بینش شما کمک کند و باعث شود که زندگی شادتر و بهتری را در جامعه انسانی تجربه کنید.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی