شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کوپلینگ دنده ای

کوپلینگ های شبکه ای استیل فلکس جایگزین ترجیحی برای کوپلینگ دنده ای طرح های همه کاره دو طرح جلد در اندازه های محبوب موجود است. پایلوت، سرعت بالا، چرخ ترمز یا دیسک و کنترل طرح ها نیز موجود است.

کوپلینگ های شبکه ای استیل فلکس جایگزین ترجیحی برای کوپلینگ دنده ای طرح های همه کاره دو طرح جلد در اندازه های محبوب موجود است. پایلوت، سرعت بالا، چرخ ترمز یا دیسک و کنترل طرح ها نیز موجود است. در دسترس بودن در سراسر جهان کوپلینگ های استیل فلکس و قطعات جزء موجود هستند. محیط خشن. گرد و غبار زغال سنگ، ارتعاش و ضربه و گشتاور سخت زیادی وجود دارد شفتینگ ما عاشق این جفت‌ها هستیم.» - توزیع کننده صنعتی، فلوریدا استاندارد صنعتی برای برنامه های کاربردی کوپلینگ های در بسیاری از سخت ترین کوپلینگ ها مشخص شده اند برنامه های کاربردی در جهان آنها در معرض گرد و غبار درون سیمان و زغال سنگ قرار دارند.

E:\کاری\عکسهای جدید مقاله\IMG-20240602-WA0019.jpg

کوپلینگ های فالک استیل فلکس

امکانات جابجایی و دمای شدید معادن بیابانی و قطبی در حالی که تحت شرایط گشتاور شدید کار می کند. بارهای ضربه ای بالا که بر روی نوار نقاله ها، خردکن ها و میکسرها قرار می گیرند، باعث فشار آنها می شود محدودیت در هر جفت بارهای ارتعاشی در برنامه های پرسرعت مانند پمپ ها یا کمپرسورها می توانند باعث خرابی برخی از کوپلینگ فنری شوند. فالک استیل فلکس کوپلینگ ها می توانند تاثیر این بارها را بر روی تجهیزات شما تا 30 کاهش دهند درصد برای تبدیل شدن به استاندارد در این صنایع، باید سرسخت باشید کوپلینگ های فالک استیل فلکس ... هیچ جایگزینی وجود ندارد.

E:\کاری\عکسهای جدید مقاله\IMG-20240602-WA0004.jpg

تعریف کوپلینگ

ایمنی و قابلیت اطمینان نصب ماشین آلات بستگی دارد تا حد زیادی به نوع و کیفیتiهیدرو کوپلینگ ها بستگی دارد استفاده شده. این حتی در جایی که کوپلینگ ها باید انجام شوند بیشتر است نیازهای خاص را برآورده کند. کوپلینگ دندان منحنی کوپلینگ های دندانی منحنی در طرح های بسیار متنوعی دارند خود را طی دهه ها در تمام زمینه های صنعتی ثابت کرده اند مهندسی. تطبیق پذیری این عنصر درایو مبتکرانه در طیف گسترده ای از سری ساخت و ساز نشان داده شده است، ارائه راه حل حتی برای غیر معمول ترین برنامه ها. ساختاربندی سیستماتیک با توجه به ویژگی های کیفی و معیارهای مرتبط با کاربرد، سازگاری بهینه را تضمین می کند طراحی کوپلینگ به کاربرد خاص توسعه جدید سری کوپلینگ ZT به تازگی برای بالا توسعه یافته است و سرعت بسیار بالا منشأ آن در بالا اثبات شده است سری کوپلینگ سرعت RENK و TACKE و ارائه می دهد بهترین چیزی که در حال حاضر در زمینه کود دنده امکان پذیر است

کوپلینگ دنده GC شفت انعطاف پذیر است اتصالات مناسب برای مثبت انتقال گشتاور آنها اطمینان حاصل می کنند که شافت شعاعی، محوری و زاویه ای ناهماهنگی ها کوپلینگ دنده از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده است با روغن کاری گریس و مهر و موم حلقه O. کوپلینگ دنده GC در همه استفاده می شود حوزه های مهندسی مکانیک و یک عمر طولانی با حداکثر ارائه می دهد قابلیت اطمینان، ناشی از بهینه روغن کاری با گریس تاج اسپلاین کوپلینگ ها به طور کلی هستند مناسب برای مونتاژ افقی انواع خاص برای عمودی مناسب است.

بلبرینگ شناور

روانکاری تزریقی تک دندانی با روان کننده مداوم عرضه حداکثر قابلیت اطمینان عملیاتی را در ترکیب فراهم می کند با حداقل نگهداری رسوب سانتریفیو- اجزای روغن جدا شده به طور قابل اعتماد توسط طراحی قطعات کوپلینگ این نوع روغن کاری می باشد تجویز شده برای تمام سری های هیدروکوپلینگ شرح داده شده در این کاتالو- در صورت درخواست، کوپلینگ ها نیز قابل تهیه هستند حفاظ ها مجهز به نازل های تزریق یکپارچه هستند. تامین روغن را می توان توسط یک سیستم روغن روان کننده جداگانه تامین کرد یا توسط ایستگاه روانکاری مرکزی خود تاسیسات. دسترسی سریع این امر با نگهداری دائمی تمام ترکیبات تضمین می شود نت هایی که به فرآیندهای تولید پیچیده نیاز دارند. کوپلینگ ها که نیازی به قطعات اضافی مانند اسپیسر یا بنابراین شفت‌های میانی در انبار در دسترس هستند اطلاع. بسته به سری کوپلینگ، این برای هاب صدق می کند سوراخ هایی تا قطر 280 میلی متر. وظایف اضافی کوپلینگ ها می توانند وظایف اضافی را از انجام دهند اگر قطعات خاص یا پیوست های اضافی نصب شده است. اینها شامل نگهداشتن است حلقه هایی برای قفل محوری ژنراتور یا شفت موتور مجهز به بلبرینگ شناور، و همچنین عایق بوش و واشر به قطع جریان نشتی در تاسیسات الکتریکی کام- دوتایی با شفت های گشتاورسنج در طرح های مختلف یا نصب عناصر ایمنی نظارت ایمن را تضمین می کند و حفاظت از تاسیسات در حین کار علاوه بر این، همه سری کوپلینگ را می توان به عنوان طرح های سفارشی ارائه کرد الزامات خاص را برآورده کند.

برای راحتی، درجه بندی گشتاور شفت کم سرعت درایوهای دنده می باشد ارائه شده است، و یک انتخاب کاملاً مکانیکی از یک جعبه دنده با استفاده از مقادیر گشتاور ساخته شود. به سادگی مراحل ذکر شده در را دنبال کنید روش انتخاب توان، جایگزینی مقادیر گشتاوراست. به منظوراست.

کاربردهای مجهز به ترمز

کاربردهای مجهز به ترمز هنگامی که یک دنده درایو مجهز است با یک ترمز "کار" که برای کاهش سرعت حرکت استفاده می شود سیستم و ترمز بین محرک اصلی و ترمز قرار دارد درایو دنده، درایو دنده را بر اساس رتبه ترمز یا بالاترین توان ورودی معادل هر کدام که بیشتر باشد. اگر ترمز باشد فقط برای نگه داشتن استفاده می شود و بعد از حرکت سیستم اعمال می شود در حال استراحت است، امتیاز ترمز باید کمتر از 200٪ باشد ظرفیت بار نامی درایو دنده انتخاب شده برای برنامه. اگر امتیاز ترمز بیشتر از 200 درصد ظرفیت بار نامی باشد، برنامه را به کارخانه ارجاع دهید. رجوع به Factory all نیز شود کاربردهایی که در آن ترمز در شفت خروجی قرار دارد درایو دنده خدمات مکانیکی پیشنهادی فاکتورها برنامه‌هایی را که نیاز به پرایم بزرگ دارند را پوشش نمی‌دهند محرک برای انرژی بالا یا بارهای اوج. ارجاع چنین برنامه هایی به کارخانه انتخاب درایوهای دنده مناسب. تغییر سرعت یا برنامه های چند سرعته - دنده درایوهای ارائه شده در این راهنمای انتخاب برای کار با آنها طراحی شده اند روانکاری پاشش در هر کاربرد تک سرعت و هر نسبت در راهنمای انتخاب نشان داده شده است.

E:\کاری\عکسهای جدید مقاله\IMG-20240530-WA0008.jpg

درایوهای دنده فالک

مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. این ضروری است که تمام سفارشات نشان دهنده الزامات سرعت عملیاتی و نسبت به طوری که لوازم داخلی توزیع روغن مناسب باشد برای سرعت خاص ارائه شده است. درایوهای دنده فالک از سطوح مختلف روغن برای اندازه های مختلف دنده استفاده می کنند. سرعت ها و نسبت ها در نتیجه، برای راه اندازی یک دنده موجود با سرعت های متفاوت از سرعت های نشان داده شده در پلاک، پر رانندگی کنید اطلاعات برنامه و پلاک نام باید به کارخانه برای بررسی سیستم روانکاری. همه برنامه های کاربردی متغیر یا چند سرعته به بخش مهندسی برای مشخص کردن اجزای روانکاری روانکاری کافی با کمترین سرعت، بدون بیش از حد دما یا چرخش با بالاترین سرعت. ضروری است که تمام سفارشات نشان دهنده حداقل و حداکثر سرعت، و همچنین چرخه های مدت زمان سرعت یک پمپ روغن موتوری مجزا (در یک هزینه اضافی) ممکن است مورد نیاز باشدهنگام انتخاب درایوهای دنده برای سرعت چند سرعته یا متغیر برنامه های کاربردی، سرعتی که در آن بیشترین گشتاور است را تعیین کنید درایو دنده را بر این اساس توسعه داده و انتخاب کنید. اگر سرعت است در جدول انتخاب ذکر نشده است، برای تعیین چرخ دنده درون یابی کنید.

E:\کاری\عکسهای جدید مقاله\IMG-20240531-WA0009.jpg

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی