شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بررسی تخصصی انواع دستگاه‌های تیوپ پر کن رایج

هر دستگاه تیوپ پرکن برای حجم مشخصی از تولیدات و نوع خاصی از مواد طراحی شده است که در کیفیت نهایی محصول اثر گذار است.

 هر دستگاه تیوپ پرکن برای حجم مشخصی از تولیدات و نوع خاصی از مواد طراحی شده است که در کیفیت نهایی محصول اثر گذار است.

دستگاه تیوپ پرکن وسیله‌ای است که برای پر کردن مواد در تیوپ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها با توجه به تنوع صنایع و مواد گوناگون، انواع مختلفی دارند. در این مقاله مهم‌ترین انواع آن، نکاتی که باید در زمان خرید این دستگاه‌ها در نظر بگیرید و شرکت صنعتی تیسفون به عنوان عرضه کننده این محصولات بررسی می‌شود.

 

بررسی تخصصی انواع دستگاه‌های تیوپ پر کن

 

انواع دستگاه تیوپ پرکن از لحاظ اتوماسیون

دستگاه های تیوپ پرکن در بازار با توجه به نوع اتوماسیون و موادی که برای پر کردن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند گوناگون و متنوع هستند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

 

دستگاه تیوپ پرکن اتوماتیک

 

  • یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های تیوپ پرکن موجود در بازار، تیوپ پرکن اتومات است. این دستگاه‌ به صورت خودکار عمل می‌کند و نیاز به دخالت انسانی ندارد.
  • از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه کاربردی باید به کنترل دما، پر کردن دقیق، و سرعت بالا، کاهش خطای انسانی، رعایت کامل بهداشت و... اشاره کرد.
  • موارد استفاده: صنایع مختلف با تولیدات انبوه

 

دستگاه تیوپ پرکن نیمه اتوماتیک

 

  • این دستگاه‌ تیوپ پرکن ترکیبی از عملکرد دستی و خودکار است، به عبارت دیگر تنها در بعضی بخش‌ها نیاز به اپراتور انسانی وجود دارد. در این دستگاه امکان کنترل بهتر فرآیند و کاهش هزینه‌های اولیه وجود دارد.
  • موارد استفاده: صنایع مختلف با تولیدات متوسط

 

دستگاه تیوپ پرکن دستی

 

  • این دستگاه‌ها به صورت کامل توسط یک نیروی انسانی کار می‌کنند. از ویژگی‌های این دستگاه قیمت پایین و قابلیت حمل آسان آن است.
  • موارد استفاده: صنایع مختلف خانگی، کوچک یا نوپا برای تولیدات محدود

 

دستگاه تیوپ پرکن پنوماتیک

 

این دستگاه برای پر کردن و بسته بندی تیوپ‌ها از نیروی هوا استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه این است که برای انواع تیوپ‌ها مناسب است و دقت و سرعت بالایی دارد.

  • سایر دستگاه‌های تیوپ پرکن
  • دستگاه تیوپ پرکن طرح دار
  • دستگاه تیوپ پرکن تک رنگ
  • دستگاه تیوپ پرکن دو رنگ
  • دستگاه تیوپ پرکن چند رنگ

 

انواع دستگاه‌های تیوپ پرکن از لحاظ مواد

 

در قسمت بالا با انواع دستگاه تیوپ پرکن از لحاظ نوع عملکرد آن آشنا شدیم اما باید گفت هر کدام از این دستگاه‌ها با توجه به مواد و محصولاتی که پر می‌کنند نیز متفاوت هستند. این دستگاه‌ها شامل انواع زیر هستند.

 

دستگاه‌های تیوپ پرکن خمیر دندان

همانطور که از نام این دستگاه پیداست مخصوص پر کردن خمیر دندان است. این دستگاه دارای ویژگی‌هایی مانند پر کردن با دقت بالا و جلوگیری از ایجاد حباب هوا در محصول نهایی است.

 

دستگاه‌های تیوپ پرکن آلومینیومی و فلزی

این دستگاه تیوپ پرکن برای بسته‌بندی و پر کردن تیوپ محصولات خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان به مقاومت در برابر فشار و استفاده برای بسته‌بندی محصولات شیمیایی یا دارویی حساس اشاره کرد.

 

دستگاه‌های تیوپ پرکن پلاستیکی

این دستگاه‌ها برای پر کردن تیوپ‌های پلاستیکی طراحی شده‌اند و از ویژگی‌هایی مانند قابلیت بازیافت تیوپ‌ها و کاهش هزینه‌های بسته‌بندی بهره‌مند هستند. البته محدودیت و معایب احتمالی این دستگاه نیز شامل محدودیت در دمای پر کردن و عدم مقاومت کافی در برابر فشار زیاد است.

 

دستگاه‌های پرکن کرم

این دستگاه برای پر کردن مواد کرمی و نیمه جامد مورد استفاده قرار می‌گیرد و دقت بالایی در اندازه‌گیری دارد. این دستگاه در تولیدات آرایشی و دارویی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

https://file.tesmino.ir/images/2024/10/images_1728848951_670c243755152.jpg

 

دستگاه پرکن کارتریج

این دستگاه برای پر کردن کارتریج‌های خالی از مواد مختلف و غلیظ استفاده می‌شود. این مواد شامل چسب سیلیکون، ماستیک، چسب‌های اپوکسی و... است. این دستگاه دارای سیستم‌های دقیق و کنترل‌ گر است.

 

سایر دستگاه‌های تیوپ پرکن

  • دستگاه تیوپ پرکن تنباکو
  • دستگاه تیوپ پرکن برق لب
  • دستگاه تیوپ پرکن گریس
  • دستگاه تیوپ پرکن روغن
  • دستگاه تیوپ پرکن شیرینی
  • و...

 

نحوه انتخاب دستگاه تیوپ پرکن مناسب

به عنوان یک تولید کننده اگر قصد انتخاب یک دستگاه تیوپ پرکن را دارید باید پیش از خرید به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین دستگاه را انتخاب کنید:

نوع مواد

مهم است که بدانید شما با استفاده از این دستگاه‌ها چه نوع موادی را پر می‌کنید، چرا که دستگاه پرکن مواد صنعتی و شیمیایی با دستگاه پر کن مواد آرایشی و بهداشتی بسیار متفاوت است.

 

حجم تولید

مهم است که آما دقیق تولید روزانه کسب و کارتان را بدانید تا بتوانید با توجه به آن دستگاه تیوپ پرکن را خرید کنید. برای مثال خرید یک دستگاه تیوپ پرکن اتوماتیک برای کسب و کار خانگی و برعکس خرید دستگاه تیوپ پرکن دستی برای یک تولیدی بزرگ مناسب نیست چرا که حجم تولید بسیار متفاوتی دارند.

کیفیت دستگاه

دستگاه تیوپ پرکن انتخابی باید از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد، برای مثال در مورد دستگاه‌هایی که با مواد حساس سر و کار دارند باید جنس بدنه آن‌ها از استیل ضد زنگ باشد.

بودجه مورد نظر

هزینه دستگاه باید با بودجه مالی که در نظر گرفته‌اید همخوانی داشته باشد. همچنین هزینه نگهداری دستگاه نیز باید مناسب باشد.

اندازه دستگاه

هر دستگاه تیوپ پرکن با توجه به ویژگی‌هایی که دارد حجم و اندازه مشخصی دارد. در زمان خرید به اندازه دستگاه نیز توجه کنید تا با فضای کارگاه یا تولیدی شما متناسب باشد.

 

فروهر تیسفون و مرکز خرید انواع دستگاه‌های تیوپ پرکن

همانطور که در قسمت‌های بالا به آن اشاره شد دستگاه تیوپ پرکن انواع مختلفی دارد. از آنجایی که استفاده از این دستگاه‌ها نقش مهمی در روند تولید یک کسب و کار دارند، برای خرید هر کدام از آن‌ها بهتر است به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. شرکت دانش بنیان فروهر تیسفون، یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش دستگاه‌های صنعتی مانند انواع تیوپ پرکن و کارتونینگ است. از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از این فروشگاه عبارت‌اند از:

قیمت مناسب

خرید دستگاه صنعتی با قیمت مناسب از اولین و مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان مشاغل است. به همین دلیل فروشگاه تیسفون محصولات خود را با قیمت بسیار رقابتی و مناسب عرضه می‌کند.

 

کیفیت محصولات

قطعات دستگاه‌های مرکز خرید تیسفون از بهترین مواد ساخته شده است که به دستگاه طول عمر مفیدی می‌بخشد و نیاز به تعمیر یا تعویض زود هنگام آن نیست.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت تیسفون اعطا گارانتی برای تمام کالاها است تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

 

مشاوره رایگان

کارشناسان فروهر تیسفون پیش از خرید به صاحبان کسب و کارها تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد خرید دستگاه مورد نظر را می‌دهند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در این زمینه آن‌ها نظر سایر خریداران قبلی را نیز لحاظ می‌کنند. برای مشاهده انواع دستگاه‌های تیوپ پرکن می‌توانید به آدرس tisfon.ir مراجعه کنید.

https://file.tesmino.ir/images/2024/10/images_1728849135_670c24ef1b63d.jpg

 

نتیجه گیری

از آنجایی که کیفیت محصول نهایی به تمامی بخش‌های تولید از جمله پر کردن تیوپ‌ها بستگی دارد با خرید تیوپ پرکن از شرکت صنعتی تیسفون این کیفیت را تضمین و برند خود را تقویت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی