شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خرید نهال کشاورزی، برداشت سود بسیار بالا

شما میتوانید با کاشت نهال گردو و کاشت نهال بادام و پرورش و در نهایت برداشت محصولات آنها، سود بسیار خوبی را هر ساله برای خود رقم بزنید. مطالعه این مقاله را فراموش نکنید.

خرید نهال بادام و نهال گردو، میتواند شما را به سود بسیار بزرگی برساند، چرا که نهال های بسیار پر بار و پر سودی هستند. با توجه به اینکه مغز گردو و مغز بادام در بازار های محلی بسیار پر فروش اند و از قیمت بسیار بالایی بر خوردارند، پرورش و برداشت محصولات این درختان می تواند سود بسیار خوبی را از آن شما سازد.

 

خرید نهال

 

یکی دیگر از راه های برداشت سود بسیار مطلوب، صادرات مغز گردو و مغز بادام به کشور های خارجی و کشور های همسایه است و این روش می تواند بسیار در آمد خوبی را برای شما رقم سازد.

با توجه به اینکه مغز بادام و مغز گردو کاربرد های بسیار زیادی در زندگی روزمره انسان دارند و از خواص بی نظیری برخوردار هستند، شما عزیزان می توانید با کاشت و پرورش این نهال ها، به چرخه اقتصادی و معیشتی مردم کمک بسیاری کرده باشید.

ما در این مقاله سعی داریم دو نمونه از بهترین نهال ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

نهال بادام فرانیس

نهال بادام فرانیس یکی از ارقام دیرگل بادام است که بسیار محصولات مرغوب و با کیفیتی دارد.

این رقم نهال بادام از سال دوم پس از کاشت، باردهی خود را شروع می کند و پس از سال چهارم کاشت آن، باردهی اقتصادی آن آغاز می گردد.

درختان بادام فرانیس می توانند بین 35 الی 40 سال برای شما عمر مفید و اقتصادی و باردهی اقتصادی به همراه داشته باشند.

بادام فرانیس دارای پوست کاغذی است و بسیار راحت می توانید با دست، مغز بادام آن را جدا کنید. مغز بادام فرانیس سرشار از آهن و اسید های آمینه می باشد.

مصرف مغز بادام فرانیس باعث تقویت بدن می شود و از بروز بیماری های قلبی جلوگیری میکند. تقویت استخوان ها، کمک به کاهش وزن، حفظ سلامت پوست و مو، جلوگیری از بروز یبوست و کاهش التهابات بدن از دیگر خواص مغز بادام فرانیس است.

از مغز بادام فرانیس برای روغن کشی استفاده بسیاری می شود.

 

شرایط کاشت نهال بادام فرانیس

نهال بادام فرانیس برای مناطقی با زمستان های معتدل و تابستان های خشک بسیار مناسب می باشد.

اگر قصد خرید نهال بادام فرانیس و کاشت آن را در مناطق سردسیر دارید، باید فصل پاییز الی اواخر فصل زمستان، نسبت به خرید نهال بادام و کاشت آن اقدام کنید.

برای کاشت نهال بادام فرانیس باید از الگوی کاشت مربعی 4*4 متر استفاده کرده و گودال هایی با عمق 70 سانتی متر حفر کنید.

بهترین خاک ها برای کاشت این رقم نهال بادام، خاک های شنی، لومی و رسی هستند که دارای زهکشی بسیار بالایی باشند.

 

آبیاری نهال بادام فرانیس

برای اینکه یک درخت بادام پر بار و با کیفیت محصولات مطلوب داشته باشید توصیه میکنیم که آبیاری را در زمان صحیح و متناسب با نیاز های درخت انجام دهید.

در سال های اول الی دوم کاشت نهال بادام فرانیس، باید هر 10 روز یکبار نهال خود را آبیاری کنید. پس از سال دوم میتوانید فواصل آبیاری را به هر 15 روز یکبار افزایش دهید.

 

نهال گردو ژنوتیپ برتر سیمین

نهال گردو ژنوتیپ یکی از ارقام گردو است که با توجه به جهش های ژنتیکی و اصلاح نژاد هایی که روی آن انجام گرفته است، تبدیل به یک گونه گردو بسیار پر بار، زود بازده و خاص شده است.

این رقم نهال گردو دیر گل است. با توجه به زود بازده بودن نهال گردو ژنوتیپ، باردهی آن از سال اول کاشت نهال شروع می شود و پس از 4 سالگی، باردهی اقتصادی خود را آغاز میکند.

درختان گردو ژنوتیپ می توانندتا 10 متر رشد کنند و ارتفاع بگیرند و تا 100 سال نیز برای شما میتوانند باردهی اقتصادی به همراه داشته باشند.

پوست چوبی گردو ژنوتیپ نیمه کاغذی است و به راحتی با دست قابلیت شکستن و جدا سازی مغز را دارد.

به طور کلی می توان گفت که بیش از 65 درصد وزن یک گردو ژنوتیپ را مغز گردوی سفید و با کیفیت تشکیل میدهد..

مغز گردو ژنوتیپ برای پاکسازی خون، سلامت پوست و مو، رفع کک و مک و افزایش سطح انرژی بدن بسیار مفید است. مصرف مغز گرد ژنوتیپ باعث افزایش رشد ماهیچه و استخوان ها مخصوصا در سنین رشد می شود.

 

شرایط کاشت نهال گردو ژنوتیپ برتر 

کاشت نهال گردو ژنوتیپ برتر سیمین نهال در مناطق معتدل و سردسیری بسیار توصیه و پیشنهاد می شود. اگر شما عزیزان قصد خرید نهال گردو ژنوتیپ را دارید و میخواهید نسبت به احداث باغات گردو اقدام کنید، بایستی در آذر ماه سال جاری نسبت به خرید نهال های خود اقدام کنید.

آبیاری نهال گردو ژنوتیپ برتر

ریشه درختان گردو ژنوتیپ باید در رطوبت متعادل قرار داشته باشند. اگر رطوبت ریشه های نهال یا درخت بیش از اندازه باشد، منجر به پوسیدگی ریشه می شود و اگر رطوبت از حد معمول کمتر باشد، باعث کاهش کیفیت باردهی و کاهش کیفیت محصولات درخت خواهد شد.

بهترین روش برای جلوگیری از بروز آسیب های احتمالی، تنظیم یک برنامه آبیاری صحیح و اصولی است.

شما باید در روز های گرم تابستان هر 10 روز یکبار و در روز های خشک بهار، هر 15 الی 18 روز یکبار، نهال یا درختان گردو ژنوتیپ برتر را آبیاری نمایید.

 

خرید نهال 

توجه به خرید نهال سالم با باردهی مطلوب، از مهم ترین اقدام ها جهت خرید نهال است. شما عزیزان باید توجه داشته باشید که نهال های خود را از نهالستان و سایت های معتبر همچون سیمین نهال خرید نمایید تا از هدر رفتن هزینه و زمان خود جلوگیری کرده باشید.

سیمین نهال دشت سبز به شماره ثبت 3926، واقع در استان آذربایجان غربی و شهرستان میاندوآب، یکی از برگترین نهالستان های کشور می باشد که با تولید بیش از 70 نوع نهال مثمر و غیر مثمر، پیوندی و اصلاح شده، در خدمت عموم مشتریان عزیز قرار دارد تا شما عزیزان نهال های سالم با بالا ترین کیفیت و نازل ترین قیمت را خریداری نمایید و به کاشت و احداث باغ اقدام  کنید.

شما عزیزان می توانید جهت خرید نهال از طریق سایت سیمین نهال به آدرس Siminnahal.com اقدام به خرید کنید و نهال های خود را با بهترین بسته بندی در سراسر کشور، به همراه هدیه ویژه از طرف مجموعه سیمین نهال دریافت نمایید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی