شمانیوز
شما نیوز

اورامان

این فیلم از اورامان گردشگران را مبهوت کرد + فیلم

این فیلم از اورامان گردشگران را مبهوت کرد + فیلم

این فیلم از اورامان گردشگران را مبهوت کرد برای دیدن این فیلم همراه ما باشید.

به گزارش شمانیوز، این فیلم از اورامان گردشگران را مبهوت کرد.اورامان یا هەورامان نام منطقه‌ای کوهستانی در غرب ایران و شرق عراق است.  ساکنان اورامان کُرد هستند و به گویش هورامی یکی از شاخه‌های زبان گورانی سخن می‌گویند.اورامان یکی از زیباترین جاهای دیدنی کردستان بوده که به دلیل طبیعت بکر و زیبایی وصف‌ناپذیر خود زبانزد تمامی گردشگران داخلی و خارجی شده است. 

این فیلم از اورامان گردشگران را مبهوت کرد 

سفر به این منطقه می‌تواند باعث شود تا چند صباحی از زندگی شهری و تمامی دغدغه‌های آن فاصله بگیرید و با تماشای طبیعت مسحورکننده آن روح خسته خود را جلا دهید. اگر تمایل دارید با روستای اورامانات بیشتر آشنا شوید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

روستای اورامان که به آن اورامانات نیز می‌گویند یکی از زیباترین روستاهای پلکانی ایران است که به طبیعت بی‌نظیر و معماری منحصر به فرد خانه‌های روستا شهرت دارد. اگر بخواهید که در این روستا قدم بزنید باید در میان کوهستان پیاده‌روی کنید و از دل کوه‌های سرسبز و خوش آب‌وهوایش بگذرید.

بسیاری از گردشگران و عاشقان طبیعت‌ اعتراف می‌کنند که روستای اورامانات یکی از زیباترین روستاهای کشور است چرا که علاوه‌بر سرسبزی منطقه و آب و هوای خوش، معماری کلی روستا نیز چشمان هر انسان خوش‌ذوقی را نوازش می‌دهد. زیبایی‌های طبیعت اورامان مدیون دره‌های پیچ در پیچ و رودخانه‌های خروشان و پر پیچ و تابی است که جریان خود را بر دامان کوه‌ها ادامه می‌دهند و بر سرسبزی هرچه بیشتر محیط و خوش آب‌وهوایی آن می‌افزایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی