شمانیوز
شما نیوز

پاک کردن چسب | پاک کردن چسب 123

ترفند های طلایی برای پاک کردن چسب 123 از روی دست | با این ترفند ها سه سوته دستت رو تمیز کن

ترفند های طلایی برای پاک کردن چسب 123 از روی دست | با این ترفند ها سه سوته دستت رو تمیز کن

اگر شماهم دنبال راهکاری برای تمیز کردن چسب 123 از روی پوستتان هستید حتما مقاله زیر را بخوانید.

به گزارش شمانیوز: حتما برای شما پیش آمده چسب 123 روی دستتان بریزد. برای پاک کردن چسب 123 از روی دست روش های زیادی است. شاید اول پاک کردن چسب 123 از روی دست کار سختی به نظر بیاید اما اگر شماهم دنبال راه حل برای پاک کردن چسب 123 از روی دست هستید حتما همراه ما باشید. 

چگونه چسب یک دو سه را از روی دست پاک کنیم؟

در ابتدا با دست چسب قطره ای را از روی پوست جدا کنید. برای انجام اینکار باید اجازه دهید چسب روی پوست خشک شود. سپس با ناخن چسب را از روی پوست جدا کنید. اگر احساس درد داشتید از روش های زیر استفاده نمائید:

پاک کردن چسب از روی پوست با آب و صابون

آب گرم و صابون قدرت جذب چسب را کمتر می کند و با استفاده از آن می توان چسب را از بین برد. آب گرم را در یک ظرف ریخته و 1 قاشق غذاخوری پودر صابون به آن اضافه کنید.

دست خود را که آغشته به چسب شده است را به مدت 30 الی 60 ثانیه داخل آن قرار دهید برای قدرت بیشتر پاک کنندگی می توان مقداری آب لیمو به محلول اضافه کرد. پس از تقریبا دو دقیقه ، چسب را می توان به آرامی از روی پوست جدا نمود.

 

پاک کردن چسب از روی پوست با استفاده از کره

کمی کره به روی چسب بزنید و پوست خود را کاملا به کره آغشته کنید تا چسب از روی پوست جدا شود. از روغن زیتون نیز می توانید به جای کره استفاده کنید.این روش برای پوست های حساس مناسب است.

 
پاک کردن چسب از روی پوست با استفاده از حلال لاک( آستون)

مقداری آستون به روی چسب بریزید تا چسب را نرم کند. استون موجب حل شدن ”سیانواکریت” که ماده اصلی در چسب یک دو سه است می شود.

سپس پوست خود را با آب و صابون بشوئید. آستون را با پنبه یا دستمال به پوست نزنید چرا که موجب حساسیت پوستی می شود.

 

پاک کردن چسب از روی پوست با استفاده از نمک

2قاشق غذاخوری نمک را با کمی آب مخلوط کرده و خمیری حاصل را روی چسب قرار دهید. سپس به مدت 2 دقیقه روی پوست را ماساژ دهید و آب کشی نمائید. خاصیت سایندگی این خمیر موجب از بین رفتن چسب می شود.

 
پاک کردن چسب از روی پوست با استفاده از خمیر دندان

به پوست خود که چسب یک دو سه روی آن ریخته شده است مقداری خمیردندان زده و آن را ماساژ دهید. سپس به مدت چند دقیقه با اسفنج، مسواک یا پارچه روی چسب بکشید. خمیردندان به دلیل داشتن مواد ساینده میتواند منجر به جدا شدن چسب می شود.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی