شمانیوز
شما نیوز

استایل یلدایی | تیپ شب یلدا

شب یلدا یک تیپ جذاب و زیبا داشته باشه | ایده های استایل یلدایی برای شب چله

شب یلدا یک تیپ جذاب و زیبا داشته باشه | ایده های استایل یلدایی برای شب چله

اگر شماهم به فکر ابن موضوع هستید که شب یلدا لباس چی بوشید و چه استایلی داشته باشید، تاپایان مقاله کنار ما بمانید.

به گزارش شمانیوز : مناسب ترین استایل یلدایی برای شب چله چیست ؟ شما هم دوستدارید شب چله یک استایل یلدایی جذاب داشته باشید ؟ استایل یلدایی چیزی است که این روزها خیلی افراد به آن فکر میکند. پس اگر میخواهید برای این شب یک استایل یلدایی جذاب داشته باشید همراه ما بمانید. 

 

ست دامن ، جلیقه و شومیز

ست لباس جلیقه شومیز با دامن و یا سرافان می‌باشد توضیح مختصر راجع به این عکس می‌تواند این باشد که شما یک سارافون و یا یک دامن تهیه کنید با تم رنگی شب یلدا و اینکه زمانی که مراسم مردانه می‌شود از شومیز و یا کت برای حجاب خود استفاده کنید.

 

شومیز ساتنی

 اگر دوست ندارید زیاد هزینه کنید و یا دوست دارید یک استایل ساده اما شیک و جذاب داشته باشید می‌توانید از شومیزهای ساتن استفاده کنید اما دقت داشته باشید در رنگ آن باید سبز یا قرمز باشد چون تم رنگ شب یلدا قرمز و سبز می‌باشد.

استایل یلدایی

شومیز  و دامن

اگر مراسم شما حالت عصرانه و یک جشن مختصر بزن و برقص می‌باشد می‌توانید با شومیز دامن هم استفاده کنید کمی استایل شما مجلسی تر می‌شود پیشنهاد ما این است اگر قصد دوخت شومیز و دامن را دارید با نزدیک شدن به شب یلدا پارچه‌های بسیار جذاب و زیبایی با طراحی های هندوانه انار که ویژه و مخصوص شب چله می‌باشد استفاده کنید. همانگونه که در عکس مشاهده می‌کنید شومیز طرح‌دار می‌باشد و دامن کلوش ساده با جنس پارچه کرپ.

استایل یلدایی

پیراهن بلند

پیراهن‌های بلند مورد بسیار جالب و جذابی برای خانم‌هایی می‌باشد که کمی تپل هستند اما خانم‌هایی که لاغر اندام هستند هم می‌توانند از این مورد استفاده کنند دقت داشته باشید چون شما برای شب یلدا می‌خواهید ست کنید بهتر است پارچه آن طراحی‌های هندوانه و انار را داشته باشد.

استایل یلدایی

شومیز و وست کوتاه

 این مورد برای دختر خانم‌های کم سن و سال اسپرت پسند مناسب است مشاهده می‌فرمایید یک وست زیبای قرمز رنگ چهارخانه به همراه شومیز سفید یک استایل فوق العاده زیبا و اسپرت پسند می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی