شمانیوز
شما نیوز

استایل یلدایی

برای شب یلدا یک استایل خاص داشته باش | ایده های استایل یدایی برای شب چله

برای شب یلدا یک استایل خاص داشته باش | ایده های استایل یدایی برای شب چله

اگر شماهم به فکر این موضوع هستید که برای شب یلدا چه لباس مناسبی بپوشید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

به گزارش شمانیوز : این روزها افراد به دنبال استایل یلدایی میگردند مناسب ترین استایل یلدایی برای شب چله چیست ؟ برای برخی افراد استایل یلدایی تبدیل به دغدغه شده است.شما هم دوستدارید شب چله یک استایل یلدایی جذاب داشته باشید ؟ پس اگر میخواهید برای این شب یک استایل یلدایی جذاب داشته باشید همراه ما بمانید. 

 

ترکیب رنگ سبز و قرمز (نماد هندوانه)

امسال با توجه به ترند بودن ترکیب رنگ‌های نود با قرمز؛ استایل یلدایی از رنگ سبز و قرمز تغییر پیدا کرده است. البته ناگفته نماند که هنوز هم رنگ سبز و قرمز در بین بعضی از افراد جذابیت دارد. در زیر یک ترکیب زیبا مربوط به یک استایل یلدایی را مشاهده می‌کنید که متشکل از رنگ سبز و قرمز “ترکیب هندوانه” است، می‌توان گفت که این استایل در شب یلدای 1402 خواهان زیادی داشت. همچنین از اکسسوری‌های تزئینی که شبیه به نمادهای شب یلدا است مثل؛ گوشواره های انار، اکسسوری مو انار و گل و یا کروات‌های هندوانه‌ای نیز در تکمیل استایل استفاده می‌شد.

استایل یلدایی

سارافون چهارخونه با بلوز بافت

پاییز بهترین فصل برای طرفداران لباس‌های چهارخونه است، چراکه استایل‌های پاییزی شیک را میتوانند با پارچه‌های چهارخونه برای خود ایجاد کنند. دامن‌های پشمی چهارخونه جز ترندهایی هستند که همواره مد بوده و می‌توان آن‌ها را به زیبایی استایل کرد، این دامن‌ها همچنین یک گزینه عالی برای استایل شب یلدا خواهند بود بدین صورت‌که؛ یک دامن پشمی چهارخانه که تناژ قرمز دارد را با یک بافت قرمز استایل کنید، برای تکمیل کردن استایلتان از کلاه برت، بوت و یک کیف زنانه جذاب قافل نشوید. اکسسوری‌ها نقش مهمی در استایل کردن لباس دارند. از گردنبندها، دستبندها، گوشواره‌ها و حلقه‌های زیبا استفاده کنید تا به شما جلوه و جذابیت بیشتری ببخشند.

استایل یلدایی

کت و سارافون

لباس‌هایی که ترکیب سنتی دارند، به دل می‌نشینند و خواهان زیادی دارند. در اینجا به معرفی یک کت زیبای نقش دار میپردازیم؛ بدین صورت می‌توانید برای شب یلدا یک کت کوتاه قرمز یا سبز را با سارافون کرم و یا مشکی مخمل ست کنید، و آراسته و برازنده بنظر برسید؛ تکمیل کننده این استایل زیبا میتواند یک بوت ورنی زیبا ترجیحا پاشنه بلند، کلاه و یک کیف دستی مینیمال همرنگ کت باشد.

 

شومیز و دامن به‌عنوان لباس شب یلدا

دامن‌ها چه کوتاه و چه بلند از آن دسته آیتم‌هایی هستند که عملا همه کاره به شمار می‌روند و در تابستان و پاییز در کمد لباس‌های خانم‌ها جایگاهی ویژه دارند. اگر دوست ندارید زیاد هزینه کنید و یا دوست دارید یک استایل ساده اما شیک و جذاب داشته باشید می‌توانید از شومیز و دامن استفاده کنید، زیرا به راحتی میتوانید هرکدام را با لباس های دیگرتان استایل کنید. ترکیب رنگ پیشنهادی ما برای شومیز و دامن یلدای 1402، رنگ کرم و قرمز است که می‌توانید شومیز را قرمز انتخاب کنید، زیرا شما را جوان و شاداب نشان می دهد و با رنگ این شب هماهنگ است، تقریبا میتوان گفت قرمز به اکثر افراد می‌آید. اگر قد کوتاهی دارید میتوانید دامن بلند و راسته انتخاب کنید که کشیده‌تر دیده شوید.

 

استایل یلدایی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی