شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس چهارشنبه 16 اسفند 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس کشور برای فردا چهارشنبه 16 اسفند ماه 1402 خواهیم پرداخت.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس چهارشنبه 16 اسفند 1402

به گزارش شمانیوز :با توجه به وضعیت آب و هوایی کشور و همچنین صحبت‌های کارشناسان هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی جدید و همچنین بر بارش برف در برخی نقاط کشور امکان اینکه تعطیلی مدارس در برخی از شهرهای ایران صورت بگیرد وجود خواهد داشت در خبر زیر به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس کشور برای روز چهارشنبه 16 اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم. 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

با وجود صحبت‌های کارشناسان هواشناسی نسبت به بارش برف و وضعیت جوی کشور هنوز هیچ اطلاعی رسمی از سوی آموزش و پرورش نقاط مختلف کشور برای تعطیلی مدارس روز چهارشنبه صادر نشده است، هر لحظه که جدیدترین خبر درباره تعطیلی مدارس روز چهارشنبه ۱۶ اسفند منتشر شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

 تداوم بارش‌های پراکنده در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی: با ورود سامانه بارشی از جنوب استان، بارش‌های پراکنده از امروز، سه‌شنبه تا فردا در مناطق مختلف ادامه خواهد داشت.این بارش‌ها در مناطق جنوبی با شدت بیشتری است به طوری که احتمال وقوع سیلاب و روان آب در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

استانداری تهران: امروز فعالیت ورزشی مدارس در محیط‌های باز ممنوع است.

با توجه به آلودگی هوا و پایداری و سکون نسبی جو، از مردم درخواست داریم تا روز پنجشنبه از هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز پرهیز کنند.

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس

افزایش آلودگی هوای پایتخت/ هشدار به گروه‌های حساس

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۵۰ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

تکمیلی پنج درباره تعطیلی مدارس

 

مدارس کشور فردا چهارشنبه 16 اسفند 1402 دایر است و کلاس ها به صورت حضوری برگذار میشود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی