شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل موسسه توانمند سازی اقتصادی علوی:

بنیاد علوی امسال معادل ۵ سال گذشته اشتغالزایی ایجاد کرد

بنیاد علوی امسال معادل ۵ سال گذشته اشتغالزایی ایجاد کرد

مدیر عامل موسسه توانمند سازی اقتصادی علوی می گوید: میزان اشتغالزایی بنیاد علوی در سال جاری معادل ۵ سال گذشته است.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ مسعود پناهی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در ۵ سال گذشته ۱۰۰ هزار شغل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم ایجاد شده است .

وی گفت: با توجه به رویکرد اهرمی، با منابع دولت، تبصره های تکمیلی و منابع بنیاد علوی، حدود 17 همت مداخله مستقیم داشتیم که این امر منجر به 30 همت فعالیت در حوزه اشتغال و توانمند سازی شد.

وی با بیان اینکه برنامه های توانمند سازی اقتصادی در دو دوره کوتاه مدت یک ساله و 5 ساله تعریف شده است، افزود: براین اساس برنامه یک ساله ایجاد و پایدارسازی72 هزار شغل خانگی، 2 هزار شغل بنگاه کوچک و متوسط و 550 شغل کارگاهی طراحی شده است.

به گفته پناهی، موسسه توانمند سازی اقتصادی امسال در 70 درصد شهرستان ها حضور داشته، این رقم در سال های آتی به کل کشور تسری می یابد.

وی پیش بینی کرد: بنیاد علوی در 5 سال آتی در حوزه اشتغالزایی و توانمند سازی به 40 درصد روستاهای کشور ورود کند.

پناهی با اشاره فعالیت بیش از 500 نفر از مجریان و تسهیلگران بنیاد علوی در مناطق محروم کشور گفت: با در نظر گرفتن مدل های مختلف توانمند سازی جامع ترین مدل با نام طرح حیات (طرح جامع یکپارچه اشتغال و تولید ) تدوین شده و تمامی فعالیت ها براساس این مدل و آیین نامه در حوزه توانمند سازی انجام می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی