شمانیوز
شما نیوز

اینترنت رایگان

طرحهای اینترنت رایگان ایرانسل / با این روش ها اینترنت رایگان بگیرید

طرحهای اینترنت رایگان ایرانسل / با این روش ها اینترنت رایگان بگیرید

اگر شماهم از اپراتور ایرانسل استفاده می کنید و نیاز به اینترنت رایگان دارید در خبر زیر طرح های شامل اینترنت رایگان برای شما گرد آوری شده است.

به گزارش شمانیوز : اینترنت رایگان به عنوان ابزاری برای افزایش دسترسی به اطلاعات و آموزش در جوامع مختلف شناخته می‌شود.  ارائه اینترنت رایگان می‌تواند به کاهش نابرابری‌های دیجیتال کمک کرده و فرصت‌های برابر را برای همه افراد فراهم کند.  بسیاری از کشورها و سازمان‌ها اقدام به ایجاد نقاط دسترسی اینترنت رایگان در مکان‌های عمومی مانند پارک‌ها و کتابخانه‌ها می‌کنند. با وجود مزایای فراوان، امنیت و حریم خصوصی کاربران در استفاده از اینترنت رایگان باید مورد توجه قرار گیرد.  

1 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل ویژه زائران اربعین

بدون نیاز به استفاده از کد تخفیف، زائران اربعین می‌توانند در مکان‌های عمومی با اتصال به وای فای مخابرات و ثبت نام در این سایت از 1 گیگابایت اینترنت روزانه با 100 درصد تخفیف بهره‌مند شوند

50 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل من

مشترکین دائمی و اعتباری با نصب اپلیکیشن ایرانسل من اینترنت رایگان 50 گیگابایت دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است با نصب ایرانسل من برای اولین بار 50 گیگابایت اینترنت هدیه ایرانسل دریافت می‌کنند.

اینترنت رایگان ایرانسل + خرید سیم کارت  

اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود طرح شکفت انگیزی در نظر گرفت. با خرید سیم کارت با 50% تخفیف می توانید اینترنت رایگان 26 گیگا بایت ، مدت اعتبار بسته یک ماه ، 1 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل مدت اعتبار 20 روز ، 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی مدت اعتبار 20 روز بهرمند شوید. برای خرید سیم کارت ایرانسل می توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل اقدام به خرید کنید.             

اینترنت و مکالمه رایگان + خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

مشترکین  اپراتور ایرانسل با خرید سیم کارت دائمی از هدیه های ویژه برخور دار می شوید. 30گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسلی ، مدت اعتبار 30 روز، 1000 دقیقه مکالمه رایگان مدت اعتبار 1گیگا بایت ، مکالمه نیم بها مدت اعتبار 6 ماه ، اینترنت رایگان 1 گیگا بایتی تا 5 ماه و همچنین ارسال سیم کارت رایگان صورت می گیرد. شما با خرید سیم کارت دائمی از بسته های پر حجم و ترافیک بالا برخوردار می شویم. برای خرید می توانید وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید. 

اینترنت رایگان 5 گیگا بایتی ویژه مشترکین مودم TD-LTE  

اپراتور ایرانسل مشترکین نسل 4G با وارد کردن اطلاعات کاربری ( پست الکترونیک ، شماره تلفن) و بروزرسانی آن 5 گیگا بایت اینترنت رایگان مدت اعتبار 7 روز هدیه میگیرند.  این بسته هدیه پس از تایید ( پست الکترونیک و تلفن همراه ) یک پیامک برای شما ارسال می شود ، و این طرح فعال می شود.

هدیه ویژه اپلیکیشن ایرانسل من

شما می توانید هر روز وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید و با تکان دادن گوشی موبایل خود  بسته های اینترنت رایگان ایرانسل ، مکالمه رایگان  ، پیامک ، خرید از اسنپ فود ، اسنپ و.... بهرمند می شوید.  

نکته : برای در یافت  هدیه باید  آخرین نسخه  اپلیکیشن ایرانسل من را نصب و بروزرسانی کنید.  

وقتی وارد اپلیکیشن شدید در صفحه اول یک تخم مرغ شانسی وجود دارد با کلیک روی آن از هدیه های ویزه بر خور دار شوید. برای نصب اپلیکیشن ایرانسل من کلیک کنید.

یک گیگا بایت اینترنت رایگان

اپراتور ایرانسل برای مشترکینی که یک ماه است سیم کارتشان خاموش می باشد اگر سیم کارت خود را روشن نمایند. به صورت خودکار یک گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل مدت اعتبار 7 روز بهره می گیرند.  

نکته : برای استفاده از این طرح نیاز به وارد کردن کد نداریم.  

نکته: هدیه از طریق پیامک  ارسال می شود.

هدیه نصب اپلیکیشن رسمی ایرانسل:

ایرانسل هم مانند سایر اپراتورهای اینترنت و سیم کارت در ایران، دارای اپلیکیشن مخصوص به خود است. این اپلیکیشن ایرانسل من نام دارد. شما می‌توانید به راحتی و با دریافت و نصب این اپلیکیشن اینترنت رایگان هدیه بگیرید. همچنین با معرفی دوستانتان و اقدام آن‌ها نسبت به نصب اپلیکیشن بسته‌های هدیه اینترنت یا مکالمه به شما تعلق خواهد گرفت. برای دریافت این هدیه کد دستوری *70# را استفاده کنید.

دریافت اینترنت رایگان با ویرایش اطلاعات

جالب است بدانید که کاربران سیم‌کارت‌های 4G ایرانسل می‌توانند با ویرایش اطلاعات خود از طریق سایت ایرانسل اینترنت 5 گیگابایتی 7 روزه هدیه بگیرند. کافی است برخی از اطلاعات کاربری خود نظیر ایمیل و شماره تلفن خود را ویرایش و بروزرسانی کنید تا شامل این طرح جذاب و کاربردی شوید.

دریافت اینترنت رایگان با تبدیل سیم کارت 3G به 4G

در صورتی که سیم‌کارت ایرانسل شما از نوع 3G است با تبدیل آن به 4G از 20 گیگابایت اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. مدت این اینترنت هدیه 20 روز است. برای انجام این کار باید کد دستوری *555*34# را با سیم‌کارت 3G خود شماره‌گیری نمایید یا به مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی

  • ناشناس

    خیلی خوبه

  • ناشناس

    چه عجججب،همراه اول واین حرکت؟

  • ناشناس

    بسیار عالی

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی