شمانیوز
شما نیوز

اجاره ویلا

اجاره حضوری ویلا و اقامتگاه در شهریور چه پیامدهایی دارد؟

اجاره حضوری ویلا و اقامتگاه در شهریور چه پیامدهایی دارد؟

با نزدیک شدن به روزهای پایانی شهریور و تقارن آن با تعطیلات رسمی و موج سفرهای پیش از شروع مدارس، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسافران پیدا کردن محل اقامت مناسب است. اما بعضی اوقات، سفرها به‌دلیل مشکلات بهداشتی یا روبه‌رو شدن با قیمت‌های هنگفت، چندان هم لذت‌بخش تمام نمی‌شوند.

به گزارش شمانیوز: اگرچه در سال‌های اخیر، سایت‌های اینترنتی اجاره اقامتگاه محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، اما بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به‌صورت حضوری و از دفاتر املاک محلی یا حتی کنار جاده‌ها -مخصوصاً در مناطق شمالی کشور- ویلا و اقامتگاه خود را اجاره کنند. اما این نوع اجاره‌ها اغلب با مشکلاتی همراه است؛ به‌طوری که دلالان و مالکان برای کسب سود بیشتر، اهمیتی به نظافت و بهداشت اقامتگاه‌ها نمی‌دهند و اقامتگاه‌ها بلافاصله پس از تخلیه به مسافران بعدی تحویل داده می‌شود. از طرف دیگر، با افزایش تقاضا در این روزها، قیمت‌ها به‌شدت بالا می‌رود و مسافران به‌دلیل کمبود زمان و حضور خانواده یا دوستان، ناچار به پذیرش قیمت‌های گزاف می‌شوند.

بنابراین به نظر می‌رسد بازار اجاره حضوری ویلا و اقامتگاه، به‌دلیل بازار داغ واسطه‌گری، عدم وجود نظارت کافی بر بهداشت، نظافت، قیمت و حتی امکانات وعده داده شده، به‌خصوص در ایام پرتردد و پرهزینه، گزینه‌ای امن و قابل اعتماد برای اجاره و رزرو نیست.

در همین روزها که خانواده‌ها به‌دنبال استفاده از آخرین فرصت‌های سفر تابستانی قبل از شروع مدارس هستند، یکی از شرکت‌های فعال در زمینه اجاره اینترنتی ویلا و اقامتگاه، تبلیغات گسترده‌ای را آغاز کرده و در آن دست روی مشکلات اجاره حضوری اقامتگاه گذاشته است. بر اساس گزارشی که توسط جاباما، این شرکت‌ معتبر و شناخته‌شده در زمینه رزرو اینترنتی اقامتگاه، منتشر شده است، میزان رزروهای اینترنتی اقامتگاه در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته به‌طور قابل توجهی افزایش یافته و مسافران بیشتری ترجیح می‌دهند از خدمات اینترنتی مانند پشتیبانی ۲۴ ساعته، تضمین قیمت و نظافت بهره‌مند شوند.

تجربه کاربران این سایت‌ نشان داده که استفاده از نظرات و تجربیات مسافران قبلی از اجاره ویلا یا رزرو اقامتگاه، به‌ویژه در ایامی که سفرها به اوج خود می‌رسند، می‌تواند به بهبود کیفیت اقامت و تضمین بهترین قیمت کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی