شمانیوز
شما نیوز

آتش سوزی

آخرین وضعیت آتش سوزی پالایشگاه شوشتر + فیلم

آخرین وضعیت آتش سوزی پالایشگاه شوشتر + فیلم

بر اساس گزارش ها آتش سوزی پالایشگاه شوشتر مهار شده است.

به گزارش شمانیوز :ساعاتی پیش  یکی از مخازن سوخت در پالایشگاه پترو پارس شوشتر دچار آتش‌سوزی شد. این آتش سوزی باعث فوت یک نفر شده است. نیروهای آتش‌نشانی و امدادی باحضور در محل درحال تلاش برای کنترل آتش سوزی هستند.یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر حادثه آتش سوزی در پالایشگاه پترو شوشتر.

فرماندار شوشتر: در حال حاضر آتش‌سوزی کنترل شده اما نیروها همچنان در محل آماده‌باش هستند

میثم معزی،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور: سه مصدوم سوختگی حادثه در حال حاضر در بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز بستری‌اند که از این تعداد، دو مصدوم بدحال هستند. یکی از مصدومان بالای ۹۰ درصد و دیگری ۸۰ درصد سوختگی دارند که در بخش آی‌سی‌یو بستری هستند. یک مصدوم دیگر هم با ۳۶ درصد سوختگی بستری شده است.

 

موسوی تصریح کرد: برای خاموش شدن این اتش‌سوزی ۲۵ خودروی آتش نشانی مشارکت داشتند.

 پالایشگاه تولید بنزین واقع در شهرک صنعتی شماره یک شوشتر بر اثر برخورد تانکر با مخزن دخیره سوخت شامگاه سه شنبه دچار حریق شد.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ۶ دستگاه خودروی آتش‌نشانی و ۱۵ آتش نشان برای مشارکت در اطفای حریق شرکت پارس پترو شوشتر به شهرستان شوشتر اعزام شدند.

همچنین ۱۰ تیم امدادی شامل عوامل امدادی شهرستان‌های شوشتر، گتوند، مسجد سلیمان، دزفول، لالی، باوی، شوش و تیم واکنش سریع استان در محل حادثه حضور یافتند.

مهار آتش در این واحد صنعتی، ساعت ۲.۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه با مشارکت عوامل آتش نشانی و امدادی انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی