شمانیوز
شما نیوز

لیگ برتر تیروکمان

هفته نخست از دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر خارج از سالن تیروکمان با انجام ۲۶ دیدار در رشته‌های ریکرو مردان و کامپوند زنان و مردان در سایت تیروکمان پیگیری شد.

 لیگ برتر تیروکمان

به گزارش خبرنگار شمانیوز وبه نقل از ایسنا، هفته نخست از رقابت‌های لیگ برتر خارج از سالن تیروکمان به میزبانی نیروی هوایی، فولاد زرند ایرانیان و مس کرمان با انجام ۲۶ دیدار در رشته‌های ریکرو مردان و کامپوند زنان و مردان در سایت تیروکمان برگزار و نتایج زیر بدست آمد.

در ریکرو مردان؛ کمانداران پایتخت با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب نفت امیدیه شد، پاس طلایی ۵ بر صفر دیدار را به سپاهان اصفهان واگذار کرد، هیئت همدان ۲ بر ۳ دیدار را به هیئت آذربایجان شرقی واگذار کرد و ناجا با نتیجه ۳ بر ۲ برابر نیروی زمینی به برتری رسید، در دور اول هیئت مرکزی استراحت داشت. همچنین در دور دوم این بازیها؛ کمانداران پایتخت ۳ بر۲ هیئت آذربایجان شرقی را شکست داد، پاس طلایی ۵ بر صفر مغلوب نیروی زمینی شد، هیئت همدان ۵ بر صفر دیدار را بر ناجا واگذار کرد، هیئت مرکزی ۲ بر ۳ برابر نفت امیدیه شکست خورد، در دور دوم این بازیها سپاهان اصفهان استراحت داشت.

در جدول رده‌بندی هفته نخست لیگ برتر ریکرو مردان، ناجا با ۸ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی و نفت امیدیه با ۷ و ۶ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

در کامپوند مردان؛ سپاهان اصفهان با نتیجه ۵ بر صفر برابر نفت امیدیه به برتری رسید، فولاد زرند ایرانیان با نتیجه ۴ بر یک نیروی هوایی را شکست داد، هیئت آذربایجان شرقی ۵ بر صفر برابر سولار پلیمر البرز شکست خورد، ناجا ۴ بر یک هیئت کرمانشاه را شکست داد و کمانداران پایتخت ۲ بر ۳ مغلوب تیم پیام شد. در دور دوم این بازیها نیز سپاهان اصفهان یک بر ۴ مغلوب نیروی هوایی شد، نفت امیدیه ۵ بر صفر مغلوب سولار پلیمر البرز شد، فولاد زرند ایرانیان ۵ بر فر هیئت کرمانشاه را شکست داد، هیئت آذربایجان شرقی ۲ بر ۳ مغلوب پیام شد و ناجا ۴ بر یک کمانداران پایتخت را شکست داد.

در جدول رده‌بندی هفته نخست لیگ برتر کامپوند مردان، سولار پلیمر البرز با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و فولاد زرند ایرانیان و ناجا با ۹ و ۸ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

در کامپوند بانوان نیز مس کرمان ۲ بر ۳ مغلوب هیئت کرمانشاه شد، هیئت آذربایجان شرقی ۲ بر ۳ برابر کمانداران پایتخت شکست خورد، هیئت مرکزی ۱ بر ۴ مغلوب هیئت زنجان شد و پاس طلایی ۱ بر ۴ برابر هیئت همدان شکست خورد. در دور دوم این بازیها نیز مس کرمان ۵ بر صفر کمانداران پایتخت را شکست داد، هیئت کرمانشاه ۲ بر ۳ مغلوب هیئت زنجان شد، هیئت آذربایجان شرقی ۱ بر ۴ برابر هیئت همدان شکست خورد و هیئت مرکزی ۳ بر ۲ پاس طلایی را شکست داد.

در جدول رده‌بندی هفت نخست لیگ برتر کامپوند بانوان نیز هیئت همدان با ۸ امتیاز صدرنشین است و مس کرمان و هیئت زنجان با ۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی