شمانیوز
شما نیوز

پروژه طرح تعریض تهران قم بهره برداری می رسد .

جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر ، ضمن اعلام این خبر افزود : شهرداری آمادگی لازم را جهت افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی را در هفته دولت سالجاری داشت ، اما به دلیل برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در تهران و تعطیلی پایتخت با هماهنگی فرمانداری شهرستان ری مقرر شد تا پروژه ها در ایام پر خیر و برکت دهه کرامت افتتاح گردند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر ، ضمن اعلام این خبر افزود : شهرداری آمادگی لازم را جهت افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی را در هفته دولت سالجاری داشت ، اما به دلیل برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در تهران و تعطیلی پایتخت با هماهنگی فرمانداری شهرستان ری مقرر شد تا پروژه ها در ایام پر خیر و برکت دهه کرامت افتتاح گردند

. وی در ادامه بیان داشت : یکی از طرح های مهمی که در حال حاضر شهروندان محترم و زائرین قبور مطهر شهدا و حرم نورانی امام راحل (ره) در حال استفاده و بهره برداری از آن می باشند ، پروژه ی طرح تعریض محور تهران - قم (بلوار غدیر) است که در فاز اول به طول 1200 متر مربع اجرا شده و با پیگیریهای انجام شده بزودی شاهد اجرای فاز دوم طرح خواهیم بود .

شهردار باقرشهر افزود : اجرای این طرح از سال 1387 آغاز شده بود و با پیگیریهای انجام شده فاز اول آن آماده بهره برداری است . وی ابراز امیدواری کرد با تامین بودجه لازم از طرف مسئولین امر بتوانیم این طرح را در مناطق مرکزی شهر نیز اجرا گردد .

جواد مغروری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی