شمانیوز
شما نیوز

قتل‌های زنجیره‌ای در مریوان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): امسال تاکنون 7 نفر در شهرستان مریوان به شیوه‌های مختلف دست به خودکشی زده‌اند که رسانه‌های بیگانه درصدد هستند این اتفاقات را قتل‌های زنجیره‌ای اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، دیروز جوانی 21 ساله به نام ک.ک در باغی در شهرک موسک مریوان خود را حلقه‌آویز می‌کند که توسط یک راننده تراکتور به بیمارستان منتقل می‌شود و نجات می‌یابد و اکنون در بیمارستان بوعلی بستری است.

س.پ نیز اهل بوکان و 24 ساله است که جسد وی دیروز بر روی طناب‌دار در منزلش در میدان ناری مریوان پیدا شده است.

م.ح هم دیروز اقدام به خودکشی کرده است که با انتقال وی به بیمارستان جان سالم به در می‌برد.

هوشنگ پرویزی فرمانده انتظامی مریوان ضمن تائید این اخبار به خبرنگار فارس گفت: در خصوص حادثه روی داده برای ک.ک دو نفر دستگیر شده‌اند اما هنوز اتهام آنها محرز نشده است.

به گزارش فارس؛ به دنبال اعلان آمارهای بالای این خودکشی‌ها توسط شبکه‌های خارجی و دامن‌زدن به برخی شایعات مبنی بر قتل‌های زنجیره‌ای در مریوان، رئیس پلیس آگاهی کردستان ضمن تکذیب این شایعه، خودکشی را دلیل مرگ این افراد عنوان کرد.

علی احمدی‌تبار افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده و همچنین تشخیص پزشکی قانونی، دلیل مرگ افراد در یک ماهه اخیر در شهرستان مریوان خودکشی است و هیچ مورد مشکوک مبنی بر وقوع قتل در آنها وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی کردستان تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته هر نفر از این افراد به دلایل کاملا غیرمشایه خودکشی کرده‌اند و برخی از شایعات مبنی بر اینکه این افراد به صورت مشابه کشته شده‌اند کاملا دروغ است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی