شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

قیمت تتر به مرز ۵۴ هزار تومان رسید!!!

در روزهای گذشته قیمت تتر برای اولین بار از اردیبهشت 1402 به بالای 53 هزار تومان رسید، قیمت این استیبل کوین در 15 مهر از 50 هزار تومان عبور کرد و در مدت کوتاهی در برخی مبادلات به 54 هزار تومان رسید. حال سوال این جا است که آیا روند صعودی این رمز ارز ادامه پیدا میکند ؟

استیبل کوین USDTکه قیمت آن به دلار آمریکا وابسته است، امروز به بالای 53 هزار تومان رسید که بالاترین قیمت این ارز دیجیتال در ۶ ماه گذشته را رقم زده است. کارشناسان بازار های مالی معتقدند تحرکات اخیر منطقه خاورمیانه در رشد قیمت دلار و در نهایت قیمت تتر تاثیرگذار بوده است.

 

تحلیل روند قیمت تتر در 10 روز آینده

 

سقف قیمت تتر حدود 60.000 تومان است که در ماه اسفند 1401 ثبت شد. پیش از رسیدن به این سقف قیمتی، مقامت‌های 55.000 تومان و 57.000 تومان بر سر راه قیمت تتر قرار دارند. میتوان گفت اگر تحرکات اخیر در خاورمیانه با همین روند به مسیر خود ادامه دهد، تاثیر آن تا این لحظه برای آینده تتر می‌تواند محسوس تر رقم بخورد. طبق اخرین تحقیق ها تتر در صرافی‌ها و پلتفرم های معاملاتی ایرانی در بازه قیمتی 53.200 تا 53.910 تومان به فروش می‌رسد و بازار فعلی ارز دیجیتال تتر خبر از افزایش تقاضا برای خرید تتر در روز های آتی میدهد.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و  شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied