شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه شیراز :

فارس موتور پیشران پیشرفت کشور است

فارس موتور پیشران پیشرفت کشور است

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت های استان در هم افزایی و همدلی دستگاههای اجرایی، گفت: رسانه ملی می تواند با گفتمان سازی برای پیشرفت استان فارس گام بردارد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت الله لطف‌اله دژکام در دیدار با مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس با تبریک و ابراز خرسندی بابت انتصاب مدیرکل جدید صداوسیما استان، شناخت وی از ظرفیت‌های استان در هم افزایی و همدلی با دستگاه‌های استان را موجب شتاب در پیشرفت فارس دانست.

وی با تاکید بر گفتمان سازی صداوسیما حول محور جایگاه استان فارس به عنوان موتور پیشران پیشرفت کشور بویژه در منطقه جنوب، اظهار داشت: صداوسیمای فارس با مدیریت جدید باید بتواند به اهداف و برنامه‌های مد نظر دست یابد و بیش از پیش زمینه جلب رضایت مخاطبان را فراهم کند.

 مدیرکل صداوسیمای فارس نیز در این دیدار بر ضرورت گفتمان سازی صداوسیما به منظور هم افزایی و ایجاد صدایی واحد حول محور منافع استان تاکید کرد و گفت: تدوین سند تحول سازمان صداوسیما با تاکید بر هویت محوری و عدالت‌گستری است و صداوسیمای این استان برای یاری تمام مجموعه‌های خدمت رسان در راستای پیشرفت و اعتلای فارس اعلام آمادگی می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی