شمانیوز
شما نیوز

نیاز فوری فارس به 100 دستگاه آمبولانس جدید

نیاز فوری فارس به 100 دستگاه آمبولانس جدید

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سه دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس فارس، افزوده شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، رئیس دانشگاه ضمن بازدید از آمبولانس های جدید ناوگان اورژانس، از اقدامات اورژانس فارس تقدیر کرده و افزوده شدن این آمبولانس ها به چرخه ارایه خدمات اورژانس را گامی مهم برای ارتقاء و توسعه خدمات اورژانس در استان پهناور فارس برشمرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به نیاز استان به حدود 200 دستگاه آمبولانس جدید برای نوسازی و بهسازی ناوگان اورژانس که نزدیک به 100 دستگاه آن با توجه به فرسودگی ناوگان اورژانس، نیاز فوری استان است، از خیرین و نیک اندیشان در تمام نقاط استان خواست، در این زمینه یاری گر مجموعه سلامت باشند.

او با اشاره به تصویب قانون معافیت مالیاتی از سوی مجلس شورای اسلامی برای واردات آمبولانس، افزود: بر اساس این مصوبه، واردات آمبولانس های مورد نیاز از طرف دانشگاه های علوم پزشکی و خیرین بیمارستان ساز با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 1403 از پرداخت حق ورودی و عوارض گمرکی معاف است و خیرین نیک اندیش می توانند با توجه به نیاز فوری استان به آمبولانس های جدید برای نوسازی ناوگان اورژانس فارس، ضمن مراجعه به مجمع خیرین تامین سلامت فارس از مراکز دارای اولویت در زمینه تامین آمبولانس آگاه شده و در این زمینه مشارکت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، تحقق این هدف مهم را جهشی تاثیرگذار در ارتقای کیفی خدمات و تسریع در نجات جان بیماران و مصدومان دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی