شمانیوز
شما نیوز

ساخت بیمارستان امام رضا شیراز متوقف شد

ساخت بیمارستان امام رضا شیراز متوقف شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی امام رضا (ع) شیراز که در سفر دوم رئیس جمهور شهید به شیراز در مهر۱۴۰۲ کلنگ زنی شد به مشکلات اداری و کاغذبازی خورده و متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، ابراهیم بیانی اظهار داشت: ساخت این بیمارستان جامعه ایثارگری فارس با موانع اداری مواجه شده و از سال گذشته تاکنون برای رفع مشکلات ساخت این بیمارستان، ده‌ها جلسه را با دستگاه های مختلف از جمله شهرداری و استانداری برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: متاسفانه کار در دستگاه‌های دولتی، روند بسیار کند دارد در حالی که امروز عموم مردم و جامعه ایثارگری فارس نیازمند حرکتی جهادی هستند.

وی با بیان اینکه قرار نیست یک صدور مجوز در دستگاهی ۲ سال طول بکشد یا تامین نیازمندی‌ها مدت مدیدی به درازا بینجامد، ادامه داد: انتظار داشتیم، از مهر ماه گذشته تاکنون، بخشی از بیمارستان پیشرفت فیزیکی داشته باشد اما به مشکل خورده و در حال تلاش برای رفع موانع هستیم.

وی گفت: اگر این موانع برطرف نشد، در آینده با رسانه‌ها، موانع و مشکلات را در میان می گذارم تا به اطلاع مردم برسانند چرا که جامعه ایثارگری فارس چشم به راه هستند.

وی اضافه کرد: جامعه ایثارگری فارس به همراه خانواده، جمعیت ۴۵۰ هزار نفری دارند و پسندیده نیست که فاقد یک بیمارستان مجهز باشند، ضمن اینکه قرار نیست این بیمارستان تنها به ایثارگران خدمات دهد و همه مردم استان از آن بهره مند می شوند.

او افزود: در راستای خدمات رفاهی به جانبازان فارس، علاوه بر توسعه مرکز سلمان فارسی، به دنبال تکمیل فاز جدید بیمارستان اعصاب و روان جنت تا پایان سال هستیم چرا که ظرفیت بیمارستان کنونی تکمیل است و ناچار به بستری جانبازان در بخش اورژانس هستیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای خانه‌دار شدن ایثارگرانی که فرم ج سبز دارند، گفت: اکنون یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری یک و نیم میلیارد تومان هزینه دارد که در توان جانبازان و ایثارگران برای تهیه آن نیست.

او بیان کرد: از وزارت راه و شهرسازی تقاضا شده تا یا به صورت اجاره به شرط تملیک و یا به صورت ساخت مشارکتی تسهیلات لازم برای خانه‌دار شدن ایثارگران فارس فراهم شود.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی