شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

امروز جمهوری اسلامی در اوج مقابله با رژیم صهیونی است

امروز جمهوری اسلامی در اوج مقابله با رژیم صهیونی است

استاندار فارس، با اشاره به انجام عملیات وعده صادق ۲ توسط نیروهای مسلح کشورمان گفت: این عملیات، نمایش اقتدار و صلابت نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمد هادی ایمانیه در یادواره شهدای امدادگر فارس بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی به واسطه خون مطهر و پاک شهدا به سطح قابل توجهی از اقتدار و توانمندی توام با ایمان رسیده است.

وی افزود: این عملیات که پاسخی کوبنده به جنایات و تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی بود، موجب خوشحالی و غرور تمام ایرانیان با غیرت و با شرف شد چرا که همه عالم بیش از پیش به پستی و رذالت رژیم منحوس صهیونیستی پی بردند.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این شهید بزرگوار که پرچمدار مقاومت بود به دست شقی ترین موجودات به شهادت رسید و این شهادت آن هم به دست خبیث ترین موجودات در نزد خداوند بالاترین پاداش است.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج مقابله‌ و مبارزه با رژیم غاصب صهیونی قرار گرفته و این مبارزه تا رهایی کامل مظلوم ادامه خواهد داشت.

ایمانیه افزود: خون شهدا باعث عزت و سرافرازی ایران عزیز شده و بنابراین همه وظیفه داریم بکوشیم تا حداقل بخشی از دین خود را به شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها ادا کنیم.

او با اشاره به نقش ارزشمند امدادگران در دوران دفاع مقدس گفت: حفظ جان رزمندگان که هر کدام ذخیره‌ای برای انقلاب اسلامی بوده‌اند در دوران دفاع مقدس بر عهده امدادگران بود و امروز هم آنها همانند گذشته در کنار مردم و یاری گر آنها هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی