شمانیوز
شما نیوز

خودرو مارس C300

خودرو مارس C300 با امکانات بیشتر و طراحی مدرن / تجربه رانندگی با خودرو مارس C300 و قابلیت‌های پیشرفته + فیلم

خودرو مارس C300 با امکانات بیشتر و طراحی مدرن / تجربه رانندگی با خودرو مارس C300 و قابلیت‌های پیشرفته + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی بیشتر خودرو وارداتی مارس C300 خواهیم پرداخت.

به گزارش شمانیوز :مارس C300 که در ایران با نام آئولوس AX7 نیز شناخته می‌شود، یک کراس‌اوور کامپکت چینی است که در دو نسخه پایه و پرو به بازار عرضه می‌شود.مارس C300  با توجه به قیمت و امکاناتی که ارائه می‌دهد، می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌های کم‌جمعیت و جوانان باشد.قلب تپنده مارس C300 یک موتور 1.5 لیتری توربو است که 190 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه در کنار گیربکس 7 سرعته اتومات دوکلاچه، به C300  شتاب صفر تا 100 حدود 9 ثانیه و حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت می‌دهد.

طراحی ظاهری مارس C300

این خودرو در سال ۲۰۲۱ معرفی شده و عرضه اش در سال ۲۰۲۲ به بازار جهانی آغاز شد، از این رو می توان گفت که طراحی ظاهری اش به روز محسوب نمی شود. دانگ فنگ آئولوس AX7 یا مارس C300 آرشام خودرو در بخش جلو جلوه به نسبت جذابی دارد و قادر است با فرم جلوپنجره و چراغ هایش نظرها را به خود جلب کند. خطوط رنگی در نظر گرفته شده در سرتاسر خودرو نیز موجب شده تا این کراس اوور اسپرت تر به نظر برسد و از حالت ساده و بی روح خارج شود.

در بخش جانبی، خطوط طراحی با هماهنگی تا عقب خودرو امتداد یافته اند و به درب صندوق رسیده اند. طراحی قسمت عقب خودرو اما شاید باب میل بسیاری از مردم نباشد و مورد پسند آن ها واقع نشود. الگوی پیوسته چراغ ها به همراه طراحی قسمت قرارگیری پلاک کمی عجیب شده و به نوعی با دیگر بخش های خودرو همخوانی ندارند.

خودرو مارس C300

مشخصات فنی مارس C300

آرشام موتور قصد دارد تا مارس C300 را در دو نسخه معمولی و پرو به بازار ایران عرضه کند که هر دو نسخه از لحاظ فنی با یکدیگر تفاوتی ندارند و اختلاف آن ها فقط در بخش امکانات رفاهی و ایمنی است. به این ترتیب هر دو تیپ این کراس اوور به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت (GDI) مجهز اند. این قوای محرکه می تواند ۱۹۰ اسب بخار توان و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر (Wet DCT) شرکت گتراک به چرخ های جلو تحویل دهد.

امکانات مارس C300

این کراس اوور در نسخه پایه به امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ۴ حالت رانندگی (اکو، اسپرت، کامفورت و برفی)، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم ترمز کمکی (BA)، نورپردازی داخل کابین، فرمان کمکی برقی با غربیلک D کات، کلاستر ۷ اینچی تمام دیجیتال، مولتی مدیا ۱۲ اینچی، رینگ ۱۸ اینچی، سنسور نور، دی لایت، روف رک، ۴ ایربگ، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، سقف پانوراما بازشونده با تکنولوژی UV، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی ۶ حالته، تهویه اتوماتیک و دوربین دنده عقب اشاره کرد.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی