شمانیوز
شما نیوز

جیلی آزکارا

تست و بررسی خودرو جیلی آزکارا / نگاهی گذرا به خودرو دو دیفرانسیل بازار

تست و بررسی خودرو جیلی آزکارا / نگاهی گذرا به خودرو دو دیفرانسیل بازار

خودرو جیلی آزکار یک محصول چینی وارداتی است که در کشور ما مورد استقبال قرار گرفته است. در خبر زیر به بررسی و تست این خودرو وارداتی پرداخته ایم.

به گزارش شمانیوز :جیلی آزکارا یکی از محصولات برند جیلی است که توسط فردا موتورز در مرحله هفتم سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می‌شود. جیلی آزکارا کراس اوور دو دیفرانسیل کمپانی جیلی است که به صورت وارداتی به کشور آمده است. خودرویی هیبرید که طراحی و مشخصات جذابی دارد.

مشخصات جیلی آزاکارا

آزکارا یک کراس اوور دو دیفرانسیل و مید هایبرید است. زیر کاپوت جیلی آزکارا یک پیشرانه سه سیلندر ۱.۵ لیتر توربوشارژ و TGDI قرار دارد که با کمک سیستم هیبرید توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به تمام چرخ ها می رسد و این یعنی در آزکارا سیستم تمام چرخ محرک یا AWD را داریم.

جیلی آزکارا

جیلی آزکارا سطح قابل قبولی از امکانات را ارائه می دهد و در این کراس اوور امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری و کشش، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، رادار خط خوان، نور بالای هوشمند، حرکت بین خطوط، سیستم پایش میزان باد تایرها (TPMS)، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل آداپتیو، سنسور نور و باران، جلوآمپر دیجیتال، شارژر وایرلس، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، سانروف پانورامیک، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، نورپردازی کابین و… را در این خودرو می بینیم.

 

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی