شمانیوز
شما نیوز

خودرو

بیشترین کاهش قیمت در بازار به این خودرو رسید

بیشترین کاهش قیمت در بازار به این خودرو رسید

رصد بازار خودرو نشان می‌دهد، هرچند اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی امروز تغییر قیمت نداشتند، اما تعداد معدودی از خودروها با افت و رشد در بازار قیمت‌گذاری شدند.

به گزارش شمانیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد هرچند ثبات قیمت در بازار نمود بیشتری داشت اما برخی از خودروها تغییر قیمت قابل توجهی داشتند.فعالان بازار خودرو معتقدند تغییر قیمت در بازار داخلی‌‌ها و مونتاژی‌ها در حالی رقم خورد که امروز نرخ دلار در کنار بازارهای موازی شکل ثابت داشت، روندی که تاثیر چندانی روی بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نداشت و ثبات بیش از همه در بازار حاکم بود.

 

فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان قیمتی در بازار خودرو به دلیل نبود ثبات در بازارهای داخلی رقم خورده و به همین دلیل بازار با کوچکترین خبری شکل نوسانی به خود می گیرد.

 

 ارزیابی بازار نشان می‌دهد نوسان بازار خودرو امروز بیش از همه به «دنا پلاس6 دنده توربو» رسید این خودرو امروز با کاهش 9 میلیونی در بازار 888 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر،«تارا V2 اتومات» هم در بازار کاهش 5 میلیونی داشت. از سوی دیگر امروز «شاهینG» هم با افزایشی 5 میلیونی در بازار بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد

 

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژوi 207اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز 888 میلیون تومان قیمت خورد با کاهش 9 میلیون تومانی تغییر کانال داد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «پژو 207 اتوماتیک TU5P» هم در بازار 854 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 2 میلیونی داشت. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و 595 میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 885 میلیون تومانی قیمت خورد و کاهش 5 میلیون تومانی داشت. اما «رانا پلاس» هم در بازار 624 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم در بازار 850 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی