شمانیوز
شما نیوز

وام

تمام نکات و جزئیات دریافت وام 1 میلیارد و پانصد میلیونی + معرفی بانک

تمام نکات و جزئیات دریافت وام 1 میلیارد و پانصد میلیونی + معرفی بانک

متقاضیان وام با مبلغ بالا اکنون میتوانند در طرح حرکت بانک رفاه شرکت کنند.

به گزارش شمانیوز: وام مبلغ بالا را به آسانی نمیتوان گرفت. اما بعضی از بانک ها در طرح های خود این وام را جای میدهند. شرایط دریافت وام با میلغ بالا در هر بانک متغییر است. بانک رفاه کارگران برای حمایت همه جانبه از مشتریان و گسترش سبد محصولات خود در قالب طرحی به نام «حرکت» به مشتریان حقیقی وام 1 میلیارد و 500 میلیونی و به متقاضیان حقوقی حداکثر 5 میلیارد تومان تسهیلات می‌پردازد.

 افرادی که مایل به دریافت وام 1 میلیارد و 500 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت افتتاح کنند. گذشته از افتتاح سپرده کوتاه مدت، ایجاد میانگین حساب سه یا شش یا 9 ماهه برای دریافت این تسهیلات ضروری است. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. سود این وام متغیر است و با توجه به مدت زمان ماندگاری سپرده تغییر می‌کند. حداقل سود این وام چهار درصد و حداکثر آن به 22 درصد می‌رسد. افراد طی 36 ماه امکان بازپرداخت اقساط این وام را خواهند داشت.

افراد حقیقی که به دریافت این وام با سود 22 درصدی و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده مایل هستند باید ماهیانه حول و حوش 58 میلیون تومان قسط بپردازند. اشخاص حقوقی که به دریافت وام 5 میلیاردی با سود 22 درصدی و سررسید 36 ماهه مایل هستند هم باید هر ماه معادل 193 میلیون و 548 هزار تومان قسط بدهند..

 

بانک رفاه چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

بانک رفاه کارگران سال 1339 به منظور تامین رفاه طبقه کارگر و پرداخت تسهیلات به این بخش فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه با داشتن 10 هزار و 658 نیروی انسانی خبره و هزار و 12 شعبه فعال در زمینه سپرده گذاری، ارائه تسهیلات ریالی، بانکداری اینترنتی، خدمات بانکداری جامع، سامانه‌های موبایلی، خدمات ویژه نابینایان و … به مشتریان واجد شرایط خدمت رسانی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی