شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو

قیمت خودرو امروز 9 مهر 1403 / ریزش سنگین این خودرو ها

قیمت خودرو امروز 9 مهر 1403 / ریزش سنگین این خودرو ها

بر اساس بررسی ها و تحلیل بازار خودرو امروز 9 مهر ماه 1403 ،خودروهای داخلی با کاهش قیمت مواجه هستند.

به گزارش شمانیوز :قیمت خودرو در کشورما همواره با نوسان همراه است. قیمت خودرو به شدت تحت تأثیر مدل و برند آن قرار دارد.نوسانات اقتصادی، تقاضا و عرضه در بازار، و تغییرات نرخ ارز می‌تواند بر قیمت خودرو تأثیر بگذارد.قیمت خودرو می‌تواند نشان‌دهنده وضعیت اقتصادی یک کشور باشد. افزایش قیمت خودرو ممکن است به دلیل تورم یا افزایش هزینه‌های تولید باشد.

قیمت خودرو‌های داخلی
پژو پارس TU5 از خودروهای پر سر‌و‌صدا و پرطرفدار ایران خودرو، از مرز 900 میلیون تومان عقب‌نشینی کرد و با ریزش 12 میلیون تومانی به قیمت 894 میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 از دسته محصولات داخلی ایران خودرو با افت هشت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ 880 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد. البته خودور مذکور درحال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

شاهین اتوماتیک G از محصولات رده‌ بالای شرکت سایپا با افت سه میلیون تومانی به قیمت 808 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از خودرو‌های اتومات بازار داخلی به شمار می‌رود که امروز 9 میلیون تومان گران شده و به بهای 547 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی
بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات با افزایش روبه‌روست.

مکث کلوت اتوماتیک (تیپ 3) از محصولات مونتاژی که با رشد 40 میلیون تومانی در محدوده یک میلیارد و 830 میلیون تومان قرار گرفت.

رسپکت 2 از محصولات مونتاژی بهمن موتور از ابتدای معاملات امروز همانند سایر محصولات این شرکت با رشد 20 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 290 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

X33 کراس (اتوماتیک) از محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود که با رشد 33 میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و 50 میلیون تومان قرار گرفته است.

هایما 7X از دسته محصولات مونتاژی که توسط ایران خودرو عرضه می‌شود امروز 28 میلیون تومان گران‌ترشده و به قیمت یک میلیارد و 833 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی