شمانیوز
شما نیوز

خراسان رضوی

تقدیر معاون استاندار از عملکرد اموال تملیکی

 تقدیر معاون استاندار از عملکرد اموال تملیکی

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در دیدار با سرپرست جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: عملکرد مدیران ستادی و استانی اموال تملیکی در خصوص تعیین تکلیف کالاها ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان خراسان رضوی، در جلسه ای که میان منصور طالبی همت آبادی سرپرست جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان، محمد زهدی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی،محمدرضا دبیری مدیر کل امنیتی و انتظامی استان و سعید سبز محمدیه دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، طرفین در خصوص تعیین تکلیف کالاهای سریع الفساد و کالاهای با ارزش بالا به نتایج خوبی دست یافتند.

محمد زهدی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ستادی و استانی در خصوص تعیین تکلیف حجم زیادی از کالاها گفت: تعیین تکلیف کالاهای سریع الفساد باید در اولویت اموال تملیکی قرارگیرد.

وی افزود: این نوع کالاها نباید مدت زیاد در انبار نگهداری شود در این خصوص باید تعاملات میان معاونت غذا و دارو،اداره کل تعزیرات حکومتی و اموال تملیکی افزایش یابد.

همچنین تمامی کالاهایی که مدت زیادی در انبارهای استان مانده است بایستی تعیین تکلیف شود.

در پایان این جلسه محمد زهدی از انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد و عملکرد مدیران ستادی و استانی را در خصوص تعیین تکلیف حجم وسیعی از کالاها ستودنی دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی