شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک هفته پدافند غیرعامل از سوی مدیرعامل اموال تملیکی

پیام تبریک هفته پدافند غیرعامل از سوی مدیرعامل اموال تملیکی

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی پیامی فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی طی پیامی فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت.

در این پیام آمده است، هفته پدافند غیرعامل فرصتی است تا یکبار دیگر به اهمیت این مقوله حیاتی در حفظ و امنیت کشورمان تأکید کنیم.

پدافند غیرعامل، به عنوان مجموعه‌ای از اقدامات غیرنظامی، نقش بسزایی در کاهش آسیب‌پذیری کشور در برابر تهدیدات مختلف ایفا می‌کند.

در دنیای امروز که تهدیدات متنوع و پیچیده شده‌اند، اهمیت پدافند غیرعامل بیش از پیش نمایان شده است، از حملات سایبری گرفته تا بلایای طبیعی، هر یک به نوعی می‌توانند امنیت و پایداری کشور را تهدید کنند در چنین شرایطی، آمادگی در برابر تهدیدات، تنها راه مقابله مؤثر است.

بدون شک، تقویت مولفه‌های پدافند غیرعامل در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که با توجه به اهمیت حفظ و نگهداری کالاهای در اختیار، پدافند غیرعامل از طریق کاهش عوامل تهدیدزا، موجب حفظ سرمایه‌های دولت و مردم خواهد شد.

اینجانب فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل در بین آحاد جامعه را از خداوند متعال خواستارم . 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی