شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل پرشیا خودرو استعفا داد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیرعامل پرشیاخودرو (نمایندگی واردکننده محصولات بی ام و آلمان به ایران) تنها پس از چند ماه نشستن بر صندلی مدیرعاملی این شرکت، از سمت خود استعفا کرد، استعفایی که گفته می شود به دلیل ناهماهنگی اعضای هیات مدیره با وی و مخالفت با برنامه های مدنظرش بوده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

عبدالله بابايي که سابقه حضور در سطوح مديريتي خودروسازان بزرگ داخلي را نيز در کارنامه خود دارد، دي ماه سال گذشته از ايران خودرو راهي پرشياخودرو شد و قرار بود تحولاتي را در اين شرکت ايجاد کند، اما درنهايت تنها حدود پنج ماه دوام آورد و در نهايت مجبور به استعفا شد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: گفته مي‌شود؛ اعضاي هيات مديره پرشيا خودرو چندان با برنامه هاي بابايي همسو نبوده و در نهايت همين ناهماهنگي سبب استعفاي زودهنگام وي از مديرعاملي اين شرکت واردکننده بي ام و به ايران، شده است.
بابايي پيش از آنکه راهي پرشياخودرو شود، مديرفروش و بازاريابي ايران خودرو بود و پيش تر نيز مديريت روابط عمومي اين شرکت را بر عهده داشت.
وي از مديران با سابقه صنعت خودرو محسوب مي شود که قبل از حضور در ايران خودرو، مديرفروش پارس خودرو نيز بود و پس از آنکه جواد نجم الدين مديرعامل ايران خودرو شد، بابايي نيز همراه او به اين شرکت رفت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی