شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

وایرال شدن در اینستاگرام با ۸ روش جادویی

اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال به محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در جهان تبدیل شده است. تقریبا از تمام قشرهای مردم و با هر سلیقه‌ای که دارند، از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. از همین رو امروزه این شبکه اجتماعی به بزرگترین بازار مارکتینگ جهان تبدیل شده است و وایرال شدن در اینستاگرام اهمیت ویژه‌ای در بین افراد و حتی شرکت‌ها دارد. در ادامه به اهمیت وایرال شدن در اینستاگرام و بررسی هشت روش جادویی که صفحه شما را وایرال می‌کند، می‌پردازیم.

وایرال شدن در اینستاگرام با ۸ روش جادویی

بمبی جادویی برای کسب‌وکار با وایرال شدن در اینستاگرام

شاید شما از اهمیت وایرال شدن در اینستاگرام، اطلاع نداشته باشید. اما کافی است بدانید که ترند شدن دراینستاگرام همانند بمبی انفجاری و جادویی برای کسب‌وکارتان است که از این طریق می‌توانید درآمد و سود خود را چندین برابر کنید. اما چگونه می‌توان در اینستاگرام وایرال شد؟ درادامه به بررسی روش‌های آن می‌پردازیم.

بررسی ۸ روش جادویی برای ترند شدن در اینستاگرام

 

1

 

.در این بخش به بررسی و توضیح روش‌هایی برای وایرال و ترند شدن در اینستاگرام می‌پردازیم.

روش اول | پست‌های خود را در زمان مناسب و مرتب انتشار دهید

یکی از مهم‌ترین راه‌های تعامل شما با کاربران اینستاگرام، پست گذاشتن است. کاربران پست‌های شما را می‌بینند و در صورت علاقه‌مندی، شما را دنبال می‌کنند. از نکات مهم هنگام انتشار پست، زمان انتشار است. برای بیشتر دیده شدن، بهتر است که پست‌های خود را زمانی انتشار دهید که بیشترین کاربرهای ممکن، در حال استفاده از اینستاگرام باشند. همچنین شما باید به طور منظم، پست‌های خود را انتشار دهید. زیرا اگر در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی پست منتشر کنید، باعث زدگی کاربر می‌شود و اگر در مدت زمان طولانی یک پست منتشر کنید، باعث دلسردی کاربران می‌شوید. پس بهتر است در زمان های مشخص و به صورت روزانه پست منتشر کنید.

روش دوم | پست‌های خود را خلاقانه و جذاب درست کنید

شما باید پست‌های خود را به گونه‌ای طراحی کنید که در نگاه اول جذاب به نظر برسد و توجه مخاطب را به خود جلب کند. برای اینکار حتما لازم نیست طراح حرفه‌ای گرافیک باشید؛ بلکه با کمی تمرین و توجه به موارد زیر می‌توانید پست‌های عالی بسازید.

  • مشاهده پست‌های دیگران برای ایده‌پردازی
  • استفاده از رنگ‌های شاد و مرتبط
  • داشتن یک قالب اختصاصی، ساده و زیبا برای پست‌ها

روش سوم | خرید فالوور اینستاگرام ارزان

تعداد فالوورها در اینستاگرام تعیین کننده راه هستند. معروف‌ترین افراد جهان کسانی هستند که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند. برای مثال آقای رونالدو با داشتن بیشترین فالوور در اینستاگرام، یکی از معروف‌ترین انسان‌های جهان است. همچنین کاربران صفحات دیگران را بر اساس تعداد فالوور قضاوت می‌کنند و در صورت کم بودن فالوور، آن صفحه را فالو نمی‌کنند. همین دلایل موجب می‌شود شما نیاز به خرید فالوور اینستاگرام ارزان داشته باشید. خرید فالوور و رعایت اصول دیگر به شما کمک می‌کند، زودتر از آنچه که انتظار دارید در اینستاگرام وایرال شوید.

روش چهارم | درباره موضوعات روز پست بگذارید

موضوعاتی که انتخاب می‌کنید باید به روز باشند. پست گذاشتن دربارهٔ مطالب قدیمی، هیچ جذابیتی برای مخاطبان شما ندارد و با این کار، شما مخاطبان حود را از دست می‌دهید. همیشه باید از خبرهای به روز حوزه‎‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، آگاه باشید. در صورت امکان سعی کنید از منابع خارجی استفاده کنید تا از رقبای خود جلوتر باشید.

روش پنجم | هشتگ گذاری را به درستی انجام دهید

تقریبا همه از تاثیر هشتگ گذاری بر میزان محبوبیت و شناخته شدن یک موضوع آگاه هستند. هنگامی که عده‌ای از یک هشتگ خاص استفاده کنند، آن هشتگ به اصطلاح وایرال یا ترند می‌شود. وایرال شدن یک هشتگ باعث می‌شود دیگر افراد نیز نسبت به آن موضوع کنجکاو شوند و آن را جستجو کنند. همین امر موجب می‌شود که پست شما به دفعات جستجو و مشاهده شود و خیلی زود صفحه شما وایرال می‌شود. نکات مهم هنگام هشتگ گذاری این است که:

  • حداکثر از 10 هشتگ در هر پست استفاده کنید و استفاده بیش از حد نه تنها باعث اسپم شدن پست شده بلکه حس بدی به خوانندگان هنگام دیدن متن می‌دهد.
  • هشتگ‌های استفاده شده باید متناسب با موضوع پست باشد و استفاده از هشتگ‌های وایرال شده در پست‌های بی‌ربط نتیجه بدی خواهد داشت.
  • بهتر است از هشتگ‌های تکراری استفاده نکنید و سعی کنید هر پست هشتگ‌های اختصاصی خودش را داشته باشد.

روش ششم | مخاطبان خود را شناسایی کنید و مطابق سلیقه آن‌ها عمل کنید

شناسایی مخاطب امری ضروری است. دانستن این اطلاعات موجب می‌شود که شما بهترین زمان برای پست گذاشتن، نوع پست گذاشتن و ... را متوجه شوید. برای مثال فرض کنید که بیشتر مخاطبان شما قشر جوان و نوجوان جامعه هستند. در نتیجه بهترین زمان برای پست گذاشتن، در زمان فراقت آن‌ها (بیشترین زمان استفاده از اینستاگرام) است. برای این افراد بهترین زمان پست گذاشتن عصرها است که دانش آموزان و دانشجوها از مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها رها شدند. موضوع مهم دیگر، شناخت فالوورهایتان است که به شما در آماده کردن پست‌ها کمک می‌کند. برای مثال اگر مخاطبان شما خانم‌ها هستند، از رنگ‌های شاد و روشن و اگر آقایان هستند از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید. این کار شما را در جذب فالوورهای دائمی کمک می‌کند.

روش هفتم | با فالوورهای خود تعامل داشته باشید

دیده شدن به تنهایی کافی نیست. شما باید با فالوورهای خود ارتباط مستقیم برقرار کنید و به سوالات آن‌ها پاسخ دهید، نظرات آن‌ها را بشنوید و انتقادهای آن‌ها را بپذیرید. این کار باعث می‌شود کاربران شما احساس ارزشمند بودن بکنند و به فالوورهای دائمی شما تبدیل بشوند. شما حتی می‌توانید پست‌های آن‌ها را لایک کرده و برای آن‌ها کامنت بگذارید. همچنین به کامنت‌های آن‌ها جواب بدهید. این کار شاید وقت‌گیر باشد اما برای شروع و قبل از وایرال شدن، مهم است. کاربران اشخاصی را که به نظرات آن‌ها اهمیت نمی‌دهند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند، دوست ندارند و حتی ممکن است صفحه شخص را ریپورت کنند.

روش هشتم | سعی کنید با افراد شناخته شده همکاری کنید

مرتبط با محتوایی که برای صفحه خود منتشر می‌کنید، با افراد مشهور آن حوزه ارتباط برقرار کرده و عکس‌ها و تصاویر خود از دیدار با آنها را منتشر کنید. فراموش نکنید که اینستاگرام شبکه اجتماعی تصاویر بوده و بیشتر مردم تحت تاثیر تصاویر قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، اگر پیج شما در زمینه سینما بوده، می‌توانید با بازیگران معروف عکس بگیرید. همچنین ممکن است آن شخص عکس شما را در صفحه خود بگذارد و همین باعث توجه عده زیادی به شما شود. قدرت رسانه می‌تواند شما را با سرعت زیادی مشهور کند و رسانه دست آدم‌های شناخته شده است. پس این موضوع را دست کم نگیرید.

کلام آخر

تا این بخش، موثرترین و کاربردی‌ترین روش‌های وایرال شدن در اینستاگرام را برای شما توضیح دادیم. اما خوب است بدانید که فروش و خرید فالوور اینستاگرام ارزان نسبت به دیگر روش‌ها، از تاثیرگذاری فراوان‌تری برخوردار است. شما می‌توانید برای این‌کار از طریق سایت‌های قابل اعتمادی همانند کافه مجازی اقدام کنید.

منبع: cafemajazi.net

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت انتشار آن ندارد .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی