شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

امن ترین مدل درب ضد سرقت کدام است؟

اکثر معماران و صاحبین ساختمان ها تمایل به خرید و نصب درب ضد سرقت دارند و مهم ترین دلیل برای انتخاب و خرید این دربها امنیتی است که برای ساختمان ها فراهم می آورند.

امن ترین مدل درب ضد سرقت کدام است؟

اکثر معماران و صاحبین ساختمان ها تمایل به خرید و نصب درب ضد سرقت دارند و مهم ترین دلیل برای انتخاب و خرید این دربها امنیتی است که برای ساختمان ها فراهم می آورند. اما آیا تمام مدل های در ضد سرقت دارای امنیت و کیفیت لازم هستند و امکان سرقت از منزل شما را کاهش می دهند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم درب هایی امنیت لازم را برای شما فراهم می آورند و در واقع ضد سرقت هستند که در ساخت آن ها استانداردهای لازم رعایت شده باشد. برخی از محصولات ظاهری مشابه درب های ضد سرقت دارند ولی ساختار آنها مقاوم نبوده و شاید هم امنیتی کمتر از درب های معمولی هم برای شما فراهم آورند. از این رو توصیه می شود در هنگام خرید درب ضد سرقت حتما دقت نمایید تا از محصولات اصل بازار خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با امن ترین و جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت آشنا سازیم.

با مدل های محبوب و امن بازار آشنا شوید.

درب های ضد سرقت دارای مدل های بسیار متنوعی هستند. در میان این محصول تعدادی از آن ها دارای محبوبیت بیشتر بوده و مشتریان تمایل زیادی به خرید این مدل ها دارند. از مهم ترین مشخصات مدل های محبوب بازار که موجب شده فروش آن ها افزایش یابد می توان به این سه دلیل مهم اشاره نمود:

1.    مقاومت و استحکام بالا

2.    قیمت نسبتا مناسب

3.    ظاهر شیک و زیبا

برای مشاهده محصولات درب ضد سرقت روی این لینک کلیک کنید. etehaddarb.ir

درب ضد سرقت مدل ونوس و تاوریژ

از محبوب ترین و امن ترین مدل درب ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

درب ضد سرقت مدل ونوس

درب مدل ونوس یکی از پرفروش ترین محصولات در زمینه درب ورودی ضد سرقت می باشد. این درب را می توان با روکش های چوبی، پی وی سی و فلزی در بازار بیابید. استفاده از روکش های مختلف موجود اختلاف قیمت در این محصولات شده است. البته باید دقت نمایید که مدل های فیک درب ونوس هم در بازار موجود می باشد که با قیمت ارزان تر عرضه می شود. به همین دلیل باید دقت نمایید که دربی که خریداری می کنید استاندارد و مقاوم باشد. 

درب ضد سرقت فلزی از ارزان ترین مدلهای درب ورودی ساختمان می باشد. این محصولات را با عنوان درب رویه فلزی هم می شناسند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. 

درب ضد سرقت مدل تاوریژ

درب ضد سرقت مدل تاوریژ یکی از مدل های لوکس بازار می باشد. درب ضد سرقت لوکس دارای ظاهری شیک و در عین حال مقاومت بالا می باشد. این درب را نمی توان در دسته درب های ضد سرقت ارزان بازار قرار داد. در ساخت درب ضد سرقت مدل تاوریژ از روکش های چوبی استفاده که روکش درب با استفاده از شیشه های سکوریت تزئین شده است. 

برای خرید درب ضد سرقت مدل تاوریژ با قیمت مناسب می توانید با فروشگاه اتحاد درب تماس بگیرید. اتحاد درب یکی از مراکز معتبر فروش درب ضد سرقت در تهران می باشد.

در ضد سرقت مدل سارای

درب مدل سارای را می توان هم به عنوان درب آپارتمانی و هم درب لابی مورد استفاده قرار دهید. البته باید با ابعاد متناسب با کاربرد آن، خریداری شود. درب ضد سرقت سفید مدل سارای از محصولاتی که بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. در سال های اخیر درب ضد سرقت سفید نسبت به درب های قهوه ای استقبال بیشتر برخوردار شده اند.

علاوه بر این مدل ها می توان به درب ضد سرقت مدل درب ضد سرقت مدل لوتوس، آبنوس و آنا نیز اشاره نمود. 

به طور کلی باید به این مساله اذعان کرد که درب های ضد سرقت اصل همگی دارای ساختاری مشابه هستند و خرید محصولات متفاوت به سلیقه افراد بستگی دارد. عده زیادی علاوه بر امنیت به ظاهر درب های ضد سرقت هم اهمیت می دهند.

درب ضد سرقت سفید

بهترین درب ضد سرقت باید دارای چه مشخصاتی باشد؟

مهم ترین و اصلی ترین نکته ای که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، مقاومت و استحکام درب می باشد. اگر قصد خرید درب ورودی برای منازلتان را دارید حتما چک کنید که در بدنه درب از شبکه های آهنی استفاده شود، این امر را می توانید از طریق وزن درب تشخیص دهید. درب ضد سرقت اصل معمولا دارای وزن بالای 60 کیلو می باشد. 

مورد بعدی که باید حتما به آن توجه نمایید، قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب است. تا جای ممکن سعی کنید قفل ضد سرقت از برند کاله و یا داف که بهترین مدل های قفل ضد سرقت در بازار ایران است را بر روی درب ورودی ساختمانتان نصب نمایید. 

بعد از خرید درب نیز می توان قفل درب را تعویض نمود اما استفاده از یراق آلات باکیفیت بر روی درب نشان دهنده کیفیت درب است و اگر سازنده درب از این موضوع غافل شده باشد می توان به کیفیت کلی درب شک کرد.

درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی و حرارتی نیز هستند و در ساختار آن ها از نوارهای درزگیر استفاده شده که باعث می شود از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری شود.

خرید بهترین مدل درب ضد سرقت به میزان بودجه شما بستگی دارد. هر چقدر هزینه بیشتری برای خرید اختصاص دهید به طبع می توانید محصولی امن تر و باکیفیت تر خریداری نمایید. 

اما از این مساله غافل نشوید که برای خرید درب های ورودی حتما به مراکز و فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت مراجعه نمایید. برخی از فروشگاه های متفرقه در سطح شهر اقدام به فروش درب های قلابی نموده اند که شما با همان هزینه، با مراجعه به فروشگاه ها معتبر می توانید امن ترین مدل درب ضد سرقت را خریداری نمایید.

درب ضد سرقت ایرانی

قیمت درب ضد سرقت ایرانی 

درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی از محصولات موجود در بازار می باشد. در این سال ها به دلیل افزایش قیمت نرخ ارز و گران شدن درب های ترک و همچمنین کیفیت پایین درب های چینی عده ی زیادی تمایل به خرید درب ضد سرقت ایرانی دارند. درب های ایرانی را با بر اساس ویژگی های درب های ترک ساخته و از امنیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند. تولید کنندگان درب ضد سرقت ایرانی علاوه بر فروش این محصولات اقدام به صادرات محصولات خود به کشورها همسایه نموده اند.

قیمت درب های ایرانی بر اساس مشخصات و ابعاد آن مشخص می شود. در برخی از مواقع حتی رنگ مورد استفاده برای درب هم می تواند بر روی قیمت تمام شده محصول تاثیر گذار باشد.

خرید و قیمت در ضد سرقت

جمع بندی:

امن ترین مدل درب ضد سرقت را می توانید با قیمت مناسب از مراکز فروش درب ضد سرقت خریداری نمایید. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید ساختار آهنی و فولادی درب و قفل ضد سرقت نصب شده بر روی آن می باشد. این دو مورد از مهم ترین عوامل ایجاد مقاومت بالا در درب می باشد.

برای خرید و استعلام قیمت درب ضد سرقت با شماره 09123478364 تماس بگیرید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی