شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معایب زندگی در استرالیا

سال‌هاست که استرالیا در صدر فهرست محبوب‌ترین مقاصد زندگی بوده است. در حال حاضر ۲۶ میلیون نفر در استرالیا زندگی می کنند. امید به زندگی و کیفیت بالای زندگی، حیات وحش شگفت انگیز و کلان شهرها مدرن از دلایل اصلی انتخاب استرالیا برای زندگی است. زندگی در استرالیا به معنای ادغام در جامعه ای است که به سرعت در حال رشد است. همچنین به معنای تراکم جمعیت کمتر، سطح آلودگی کم و زیرساخت های به روز است. اما مانند هر کشور دیگری زندگی در استرالیا معایب خاص خودش را دارد که در ادامه این مطلب به مهمترین آنها می پردازیم.

معایب زندگی در استرالیا

سال‌هاست که استرالیا در صدر فهرست محبوب‌ترین مقاصد زندگی بوده است. در حال حاضر ۲۶ میلیون نفر در استرالیا زندگی می کنند. امید به زندگی و کیفیت بالای زندگی، حیات وحش شگفت انگیز و کلان شهرها مدرن از دلایل اصلی انتخاب استرالیا برای زندگی است. زندگی در استرالیا به معنای ادغام در جامعه ای است که به سرعت در حال رشد است. همچنین به معنای تراکم جمعیت کمتر، سطح آلودگی کم و زیرساخت های به روز است. اما مانند هر کشور دیگری زندگی در استرالیا معایب خاص خودش را دارد که در ادامه این مطلب به مهمترین آنها می پردازیم.

 

اروپا و ایالات متحده الگوی استرالیا برای تشکیل سیاست خارجی و اقتصادی این کشور بوده اند. اصلاحات اقتصادی اتخاذ شده در دهه ۱۹۸۰ استرالیا را به یک اقتصاد بازار رقابتی جهانی تبدیل کرده است. اقتصاد، آموزش و سلامت همگی در سطح بالایی قرار دارند. این کشور منابع طبیعی متنوعی را ارائه می دهد که شامل ذخایر گاز طبیعی، زغال سنگ، طلا، آهن و بسیاری از منابع ارزشمند دیگر است.

 

زبان رسمی استرالیا انگلیسی و واحد پول رسمی آن دلار استرالیا است. زندگی در یک جامعه چند فرهنگی که زبان رسمی آن انگلیسی است می تواند فرصت های زیادی را برای کسانی که مایل به یادگیری هستند باز کند. با این حال، قبل از شروع یک زندگی جدید در استرالیا، بهتر است تمام جوانب مثبت و منفی در نظر گرفته شود. در ادامه بزرگترین معایب زندگی در استرالیا را بررسی میکنیم.

 

هزینه های زندگی در استرالیا

یکی از معایب زندگی در استرالیا هزینه های بالای زندگی است. شیوه زندگی شما رابطه مستقیمی با هزینه های شما خواهد داشت. هنگام جابجایی، اندازه خانواده، محل نقل مکان، سبک زندگی، محل اقامت، غذا و سایر انتظارات می تواند هزینه زندگی در استرالیا را به شدت تغییر دهد. استاندارد بالای زندگی مورد انتظار می تواند این هزینه ها را افزایش دهد. غذا، آب و برق و محل اقامت در استرالیا گرانتر از اکثر نقاط دنیا است.

 

هنگام مهاجرت به استرالیا، هزینه های زیر را برای تخمین هزینه زندگی ماهانه خود در نظر بگیرید:

 

  1. محل اقامت
  2. مواد غذایی
  3. حمل و نقل
  4. بیمه سلامت
  5. خدمات رفاهی

 

اجاره ماهانه تقریبی یک آپارتمان مبله ۴۵ متری در یک منطقه معمولی حدود ۱۵۰۰ دلار استرالیا برای شما هزینه دارد. سایر هزینه های عمومی همراه با هزینه های اقامت می تواند بین ۲۵۰۰-۳۰۰۰ دلار استرالیا در ماه متفاوت باشد.

 

پیدا کردن کار در استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا

 

جستجوی کار در استرالیا می تواند یک کار وقت گیر باشد. اگر در زمینه خاصی مهارت دارید، پیدا کردن شغل نباید وقت زیادی از شما بگیرد. استرالیا افراد واجد شرایط با مهارت های خاص را تشویق به مهاجرت می کند. بسته به مجموعه مهارت شما، دستمزدها می تواند در شهرهای بزرگ استرالیا بسیار بالا باشد. اگر تمایل دارید کمی دورتر از شهر کار کنید، ممکن است هنگام جستجوی کار با رقابت کمتری مواجه شوید، همچنین در هر شهر مشاغل متنوعی ارائه می شود.

قبل از جستجوی شغل، مطمئن شوید که از حقوق کاری برخوردار هستید. برای امضای قرارداد باید ویزا و سایر مدارک مورد نیاز را دریافت کنید. می توانید آنلاین به دنبال کار بگردید و یا فقط رزومه خود را در محیط آنلاین قرار دهید.

 

اجاره خانه در استرالیا

یکی از معایب زندگی در استرالیا قیمت بالای مسکن در بازار است. از سال ۲۰۱۲ بازار مسکن استرالیا به طور قابل توجهی گران شده است. بازار املاک در یک حباب اقتصادی است که به نظر می رسد ناشی از بحران مالی جهانی در سال ۲۰۰۸ باشد. قیمت املاک به طور نامتناسب با درآمد افزایش یافته است.

بحث های مداوم در مورد بازار مسکن استرالیا منجر به برخی تغییرات اقتصادی اخیر شده است. پیش بینی می شود که در طول سال ۲۰۲۳ قیمت مسکن در استرالیا همچنان افزایش یابد.

با این حال، افزایش سرمایه گذاری در توسعه املاک مسکونی باعث شده است که حباب مسکن استرالیا به آرامی کاهش یابد.

 

آب و هوای استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا

 

زندگی در استرالیا به معنای داشتن بیش از ۳۰۰۰ ساعت آفتاب در سال است. بسته به موقعیت در قاره، بسیاری از مناطق با شرایط آب و هوایی خاص مواجه می شوند. از آنجایی که استرالیا در نیمکره جنوبی قرار دارد، فصل ها برعکس می شوند.

هنگام بحث در مورد مزایا و معایب زندگی در استرالیا، آب و هوا می تواند هم مزیت و هم نقص باشد. این قاره پهناور شرایط آب و هوایی مختلف را فراهم می کند و این یعنی، شما می توانید مکانی را پیدا کنید که مطابق با ترجیحات شما باشد.

تابستان از دسامبر تا مارس با میانگین دما ۲۹ درجه سانتی گراد و ماه های زمستان از ژوئن تا آگوست با میانگین دمای ۱۳ درجه سانتی گراد است.

 

حیات وحش در استرالیا

 

استرالیا ۷.۶۹۲ میلیون کیلومتر مربع وسعت دارد. شهرها کاملاً از یکدیگر فاصله دارند. این امر فضای کافی برای شکوفایی حیات وحش را فراهم می کند. به همین دلیل متأسفانه گونه های زیادی از حیوانات و حشرات خطرناک در استرالیا یافت می شود. شش مار از ده مار کشنده را می توان در استرالیا یافت. کروکودیل ها، چتر دریایی، ماهی های سنگی، عنکبوت های سمی، کوسه ها و بسیاری از حیوانات خطرناک دیگر در اینجا زندگی می کنند.

بسته به اینکه چگونه به شرایط نگاه می کنید، حیات وحش مختلف استرالیا نیز می تواند خطرناک باشد. در مقابل این خطرات شما می توانید تنوع زیستی استرالیا را با غواصی در اقیانوس، کاوش در سواحل یا مناطق بیرونی تجربه کنید.

 

مهاجرت به استرالیا

 

انزوا

اگرچه یکی از مزیت های زندگی در استرالیا دور بودن آن است، اما می تواند یک مشکل نیز باشد. حدود ۸۰ درصد از کل جمعیت استرالیا در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از اقیانوس زندگی می کنند. علاوه بر این، شهرهای استرالیا در فاصله زیادی از یکدیگر قرار دارند. قاره استرالیا از هر قاره دیگری دور است و منطقه زمانی کاملاً متفاوت، برقراری ارتباط با عزیزانتان را دشوار می کند.

 

سخن پایانی

در پایان این مطلب، شما تنها فردی هستید که می دانید چه چیزی برای شما مزیت و یا مانع است. هر یک از معایب را می توان به عنوان یک چالش و نه به عنوان یک مانع در نظر گرفت. اگر شما بخواهید، زندگی در استرالیا می تواند یک ماجراجویی شگفت انگیز باشد. آشنایی با فرهنگ، گیاهان، جانوران و آب و هوای استرالیا می تواند تجربه شگفت انگیزی باشد.

منبع اطلاعات: www. uniquevisa.net


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied