شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خدمات رایگان روبیکا برای زائران اربعین

سوپراپلیکیشن روبیکا در جهت بهبود وضعیت ارتباطی زائران اربعین، برخی از مهمترین خدماتش را به‌صورت کاملا رایگان ارائه می‌دهد.

خدمات رایگان روبیکا برای زائران اربعین

به گزارش روابط‌ عمومی روبیکا، زائران اربعین می‌توانند در مسیرهای پیاده‌روی و همچنین در تمامی شهرهای کشور عراق با استفاده از رومینگ همراه اول و ایرانسل از خدمات تماس صوتی و تصویری روبیکا و همچنین سرویس روبینو به‌صورت رایگان استفاده کنند.

برای بهره‌مندی از این خدمات لازم است تا زائران پیش از عزیمت و در خاک ایران، آخرین نسخه اپلیکیشن روبیکا را روی گوشی‌های خود نصب و فعال داشته باشند تا بتوانند پس از خروج از مرزهای کشور با راه‌اندازی خدمات رومینگ از امکانات پیام‌رسان و سرویس روبینوی این پلتفرم استفاده کنند.

«روبینو» شبکه اجتماعی سوپراپلیکیشن روبیکا و بستری است که کاربران می‌توانند با انتشار عکس و فیلم به‌صورت پست و استوری لحظات خود را به ثبت برسانند و با پخش زنده، لایک و کامنت با مخاطبانشان تعامل داشته باشند.

گفتنی است، پیام‌رسانی و سرویس «روبینو» در این اپلیکیشن با استفاده از قابلیت رومینگ همراه اول و ایرانسل در خاک کشور عراق قابل استفاده و رایگان خواهد بود.

اپلیکیشن روبیکا پیش از این نیز قابلیت تماس صوتی و تصویری را برای زائران سرزمین وحی رایگان اعلام کرد که با استقبال حجاج روبه‌رو شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied