شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی

یافتن گنجینه‌های دانش ریاضی دهم: راهنمای انتخاب بهترین اساتید برای تدریس خصوصی ریاضی دهم

ریاضی به‌عنوان یک درس دردسر ساز شناخته میشود. دانش‌آموزانی هستند که هوش ریاضی خوبی دارند و نیاز به معلم خصوصی ندارند. از طرف مقابل برخی دانش‌آموزان علیرغم هوش بالا، با مفاهیم کلیدی ریاضی مانند معادلات و نابرابری‌ها، هندسه، تابع، ترکیبیات، آمار و احتمال مشکل دارند. به‌همین‌دلیل والدین این دانش‌آموزان برای رفع نگرانی موفقیت تحصیلی فرزندان خود برای آن‌ها معلم خصوصی می‌گیرند. این چالش‌ها در ریاضی دهم بیشتر دیده می‌شوند.

 یافتن گنجینه‌های دانش ریاضی دهم: راهنمای انتخاب بهترین اساتید برای تدریس خصوصی ریاضی دهم

برای یافتن گنجینه‌های دانش ریاضی نیاز به راهنمای انتخاب بهترین اساتید برای تدریس خصوصی ریاضی دهم دارید. راهنمایی جامع و کامل که مهارت‌های یادگیری ریاضی را بررسی و ویژگی‌های معلم خصوصی خوب را بیان کند. راهنمایی که قرار است در این مقاله به آن پرداخته شود. پس از خواندن این مقاله در نهایت با بهترین معلم‌های تدریس خصوصی ریاضی دهم آشنا خواهید شد.

مهارت های یادگیری ریاضی توسط یک معلم خصوصی خوب

دو مقاله در سایت‌های Wyzant و Skooli  با عنوان‌های پیدا کردن بهترین معلم ریاضی برای دانش‌آموزان و مزایای گرفتن معلم خصوصی ریاضی برای فرزندان به مهارت‌های ضروری برای معلم خصوصی اشاره می‌کنند. مهارت های یادگیری ریاضی شامل:

  • حل مسئله
  • تفکر انتقادی
  • استدلال منطقی
  • رسم نمودار
  • تجزیه و تحلیل

هستند که معلم به کمک آن‌ها برنامه درسی را متناسب با نیاز دانش‌آموز می‌چیند. این مهارت‌ها به معلم کمک می‌کند تا ارتباط مثبتی را با شاگرد خود شکل دهد و اعتماد به نفس و انگیزه تحصیلی را در او بالا ببرد.

گنجینه های دانش ریاضی دهم

در کنار مهارت معلم، ابزارها گنجینه‌هایی هستند که استاد تدریس خصوصی می‌تواند به کمک آن‌ها نتیجه خوبی از تدریس خود بگیرد. معلم خصوصی خوب با کمک ابزارهای آموزشی ریاضی مانند کتاب درسی، جزوه، فیلم آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی، یادگیری را شیرین و فهم را عمیق‌تر می‌کند.

تدریس خصوصی ریاضی

این ابزارها را می‌توانید از سایت‌های خارجی مانند NCTM  و MAA  نیز دریافت کنید. هر دو این سایت‌ها سازمان‌هایی علمی و حرفه‌ای برای معلمان ریاضی هستند. این سایت‌ها منابع تدریس و یادگیری هم برای معلمان و هم دانش‌آموزان ارائه می‌کنند. علاوه بر منابع به‌روز و عالی حاوی اطلاعات خوبی در مورد روش‌های تدریس موثر و برنامه‌های آموزش ریاضی هستند.

راهنمای انتخاب بهترین اساتید برای تدریس خصوصی ریاضی دهم

امروزه می‌توان از پلتفرم‌های آنلاین به جای تبلیغات کلامی و چاپی برای پیدا کردن معلم خصوصی در هر مقطع و گروه درسی استفاده کرد. داستان‌های موفقیت دانش‌آموزان در یادگیری ریاضی با معلم خصوصی به کمک این پلتفرم‌ها را در وب سایت TutorMe بخوانید.

پلتفرمهای داخلی که با آنها در کمترین زمان معلم خصوصی ریاضی دهم پیدا خواهید کرد، در زیر آمده‌اند.

  • ایران مدرس
  • استاد سلام
  • استاد بانک

به کمک استادبانک می‌توانید بهترین اساتید ریاضی دهم را به خانه ببرید. در ادامه به معرفی 5 نفر از بهترین‌های این گروه درسی در استادبانک می‌پردازیم.

هانی رعیت؛ 2 بار برترین استاد در گروه ریاضی متوسطه اول

آقای هانی رعیت استاد ریاضی VIP مجموعه استادبانک است. او ده سالی است که به دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم ریاضی درس می‌دهد. همچنین از 3 سال پیش به استادبانک پیوسته و تا امروز 1804 جلسه موفق را پیش برده است.

روش تدریس آقای رعیت تعیین سطح دانش‌آموز پس از جلسه اول است. به کمک تعیین سطح نیاز دانش‌آموز را مشخص کرده و تدریس خود را مرتبط با نیاز شاگرد برنامه‌ریزی می‌کند. او برای کمک به دانش‌آموز از تمام منابع مفید مانند جزوات شخصی و کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کند. جلسات 90 دقیقه‌ای با آقای رعیت 720000 هزینه دارد.

مینا قاسمی؛ تبدیل چالش ریاضی به عشق ریاضی

خانم مینا قاسمی عاشق ریاضی است. به‌همین‌دلیل این رشته را تا دکتری ادامه داده است. همین عشق در کنار صبر و حوصله زیاد رمز موفقیت ایشان در تدریس ریاضی دهم به دانش‌آموزان نوجوان است.

خانم قاسمی دو سال در مدرسه سرای دانش ریاضی تدریس کرده و دو سال است که به استاد بانک پیوسته است. خانم قاسمی 943 جلسه موفق تا امروز داشته‌اند و برای هر 90 دقیقه تدریس خصوصی 450000 تومان دریافت می‌کند.

علی کیب الهی؛ معلم VIP استادبانک

آقای علی کیب الهی علاوه بر ریاضی دهم، فیزیک هم تدریس می‌کند. او از سال 98 استاد مدعو دانشگاه شهید رجایی است. او همچنین ده سال سابقه تدریس این دروس را به‌صورت خصوصی دارد. آقای کیب الهی دو سال می‌شود که با استادبانک همکاری می‌کند. طی این مدت 1331 جلسه موفق برگزار کرده است. او برای هر 90 دقیقه تدریس خصوصی 890 هزار تومان دریافت می‌کند.

امیر محمد آیینی؛ برترین استاد در گروه ریاضی دبیرستان و کنکور در فصل پاییز 1401

آقای امیر محمد آیینی دبیر رسمی آموزش و پرورش در گروه درسی ریاضی و فیزیک است. او از زمان ورود به دانشگاه تربیت دبیر رجایی همزمان تدریس خصوصی ریاضی را آغاز کرد. همچنین 4 سال است که در مدارس و هنرستان‌های کرج ریاضی و فیزیک تدریس می‌کند.

آقای آیینی علاوه بر ریاضی و فیزیک دوره متوسطه می‌تواند دروس فنی مهندسی برق را نیز تدریس کند. او طی دو سال همکاری با استادبانک توانسته 1518 جلسه موفق برگزار کند. هزینه 90 دقیقه کلاس خصوصی با ایشان 890 هزار تومان است.

رضا فدایی؛ برترین معلم ریاضی دبیرستان در استادبانک

آقای رضا فدایی 22 سال سابقه تدریس ریاضی دبیرستان، کنکور و دانشگاه دارد. او 12 سال است که دبیر رسمی آموزش و پرورش است. او طی دو سال همکاری با استادبانک 2 بار عنوان برترین استاد در گروه ریاضی دبیرستان و کنکور در فصول مختلف را طی 1141 جلسه موفق کسب کرده است.

آقای فدایی فن بیان قوی و ابزارهای آموزشی کاملی دارد. در تهران تدریس خصوصی قبول می‌کند و برای شهرستان‌ها تدریس آنلاین دارد. جلسات 90 دقیقه‌ای با ایشان 720 هزار تومان است.

استادبانک؛ گنجینه بهترین اساتید ریاضی دهم

دیگر نگران پیدا کردن معلم خصوصی ریاضی خوب برای امتحانات پایان ترم دانش‌آموز کلاس دهمی خود نباشید. با استادبانک در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید کلاس آنلاین ریاضی بردارید. علاوه‌براین اگر علاقه‌مند به تدریس حضوری باشید به‌راحتی با انتخاب شهر خود می‌توانید نزدیک‌ترین استاد‌ها را پیدا کنید.

در استادبانک تمام اطلاعات لازم برای رزرو کلاس تدریس خصوصی ریاضی دهم آمده است. پروفایل هر استاد رزومه کاری، تعداد جلسات موفق، هزینه کلاس و برنامه کاری او را نشان می‌دهد. همچنین نظرات دانش‌آموزان قبلی هر استاد را می‌توانید در بخش نظرات و دیدگاه‌ها بخوانید. به این ترتیب معلم خصوصی مناسب خود را پیدا خواهید کرد.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی