شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی

ترمال بریک + سقف اسکایلایت: ترکیبی هماهنگ از زیبایی و عملکرد برتر برای ویلا

ویلای شما می تواند تاثیر زیادی روی روحیه شمایی که هر بار برای تفریحات به ویلا می روید، داشته باشد.

این روزها تکنولوژی ساخت و ساز تغییر کرده و دیگر نیازی نیست که افراد به فکر خرید محصولات قدیمی باشند. پنجره ترمال بریک و سقف اسکایلایت دو نمونه از محصولاتی هستند که می توانند برای حفظ زیبایی و جذابیت ویلای شما مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این استفاده از این دو نوع محصول باعث می شود تا در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید.

ترمال بریک + سقف اسکایلایت: ترکیبی هماهنگ از زیبایی و عملکرد برتر برای ویلا

اجرای ترمال بریک برای صرفه جویی در انرژی

پنجره ترمال بریک یکی از انواع پنجره های عایق حرارتی و صوت است. این نوع پنجره دارای دو قاب آلومینیومی است که در وسط این دو قاب، یک لایه پلی آمید قرار گرفته و می تواند باعث شکست حرارت شود. از این رو این پنجره ها در کنار اینکه وزن سبکی دارند، می توانند به خوبی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنند.

پنجره ترمال بریک برای استفاده در ویلا انتخاب بسیار عالی است. این نوع پنجره ظاهر جذاب، کیفیت بالا و ماندگاری زیادی دارد. در کنار اینکه می تواند مدت ها در ویلای شما استفاده شود، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد کرد. پنجره های ترمال بریک می توانند به صورت آلومینیومی نقره ای رنگ یا مشکی نیز طراحی شوند.

ترکیب سقف اسکایلایت و پنجره ترمال بریک برای ویلا

سقف اسکایلایت؛ جذابیت و تامین نور طبیعی برای ویلا

احتمالا شما هم تا به حال در فیلم های مختلف سقف های شیشه ای را مشاهده کرده اید. این سقف ها، همان سقف های اسکایلایت هستند که نور طبیعی آسمان را به ویلای شما وارد می کنند. سقف های اسکایلایت می توانند در طرح ها و مدل های مختلفی سفارش داده شوند. این سقف ها می توانند فقط بخشی از سقف ویلای شما را پوشش دهند. اما در صورتی که علاقه مند هستید که کل ویلای شما پر از نور باشد و هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید آسمان را نگاه کنید، می توانید سقف اسکایلایت را به صورت سرتاسری پوشش دهید.

مزایای سقف اسکایلایت

نور طبیعی: سقف شیشه ‌ای اجازه ورود نور طبیعی به داخل فضاها را فراهم می ‌کند. این امر باعث روشنایی بیشتر در فضا می ‌شود و احساس فضایی باز و طبیعی را به وجود می ‌آورد.

• اتصال با محیط خارجی: سقف شیشه ‌ای به افراد اجازه می ‌دهد تا با محیط خارجی، ارتباط برقرار کنند. این امر احساس آزادی و اتصال به طبیعت را تقویت می ‌کند.

• زیبایی و طراحی مدرن: سقف شیشه ای اسکای لایت باعث ایجاد ظاهری مدرن و زیبا در داخل فضاها می ‌شود. این نوع سقف به طراحان و معماران امکان می ‌دهد تا ایجاد شکل‌ ها و طرح‌ های متنوعی را در اختیار داشته باشند.

• افزایش انرژی ‌های مثبت: نور طبیعی و ارتباط با محیط خارجی به عنوان عوامل مهم در افزایش انرژی‌ های مثبت بر روی افراد تأثیرگذار هستند.

سقف های اسکایلایت می توانند به صورت ثابت در نظر گرفته شوند. اما در صورت نیاز می توان آن ها را به صورت متحرک نیز ساخت تا امکان باز و بسته کردن این سقف ها در هر زمانی وجود داشته باشد. ترکیب سقف های اسکایلایت متحرک به همراه ترمال بریک، زیبایی ویلای شما را چندین برابر خواهد کرد. چرا که می توانید از سیستم تهویه هوای این سقف نیز بهره مند شوید.

ترکیب سقف اسکایلایت و پنجره ترمال بریک برای ویلا

پنجره ترمال بریک، توانسته ‌است انتقال حرارت را به حداقل برساند و عملکرد حرارتی و صوتی بهتری ارائه دهد. با این حال، در ساختمان ‌های بلند، به ویژه زمانی که ارتفاع ساختمان افزایش می ‌یابد، ممکن است برخی معایب خاص به وجود آید. وزن بالا و نیاز به سازه ‌های پشتیبان قوی، پیچیدگی در تعمیرات، محدودیت در طراحی، هزینه‌ های بالا و مسائل نگهداری در ارتفاعات بالا از جمله مواردی هستند که در استفاده از پنجره‌ های ترمال بریک در ساختمان‌ های بلند باید مد نظر قرار گیرد. این چالش ‌ها نیازمند برنامه‌ ریزی دقیق و انتخاب مواد مناسب برای کاهش تأثیرات منفی دارند.

سقف اسکایلایت ترمال بریک

سقف اسکایلایت یکی از زیباترین روش های طراحی سقف است. زیبایی این سقف ها به دلیل وجود شیشه است که باعث می شود نور طبیعی به داخل خانه شما وارد شود. این یعنی در زمستان نور طبیعی خورشید خانه شما را گرم نگه می دارند. پنجره ترمال بریک نیز به دلیل داشتن ساختار باکیفیت و مقاوم در برابر انتقال انرژی، اجازه نمی دهد که فضای ویلای شما سرد یا به شدت گرم باشد. از هر سیستم گرمایشی و سرمایشی که برای ویلا استفاده کنید، این پنجره ها عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان خواهند داد.

با توجه به مزایای سقف اسکایلایت و پنجره ترمال بریک برای ویلاها، همواره به افرادی که قصد ساخت و ساز ویلا و طراحی داخلی را دارند توصیه می شود که از این دو محصول استفاده کنند. در این صورت هم فضای ویلای آن ها جذاب خواهد بود، هم می توانند با آرامش بیشتری در ویلا حضور داشته باشند. تنوع برای ترکیب سقف اسکایلایت و پنجره ترمال بریک زیاد است. می توانید کل نما و سقف را به صورت شیشه ای در نظر بگیرید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که فقط بخشی از سقف و دیوار را شیشه ای طراحی کنید.

ویژگی‌های ترمال بریک اسکای لایت

سقف شیشه‌ای ترمال بریک دارای ویژگی‌های مختلفی است:

  1. شیشه‌های به‌کاررفته در این سقف‌ها از نوع حرارت دیده و بسیار مقاوم هستند. این شیشه‌ها در گرما و سرمای هوا دچار شکست نمی‌شوند و ایمنی برای ساکنان ساختمان را تضمین می نمایند.
  2. فریم های آلومینیومی ترمال بریک نیز از نمونه فریم های بسیار محکم در صنعت در و پنجره‌سازی است. این فریم ها قدرت تحمل وزن بالایی دارند تست های دشواری را با موفقیت گذرانده اند.
  3. نوع ساخت فریم های پنجره‌ها وشیشه‌های ترمال بریک اسکای لایت به‌صورتی است که از ورود گرما و سرما به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند.

سقف اسکایلایت گالری

  1. کنترل باز و بسته شدن پنجره‌های بازشو اسکای لایت از راه دور و با کمک موتورهای الکتریکی انجام می‌شود.
  2. در این نوع سقف‌ها سنسورهای تشخیص بارش برف و باران وجود دارد. بدین ترتیب در زمان بارش، سقف به‌صورت خودکار بسته می‌شود.
  3. از انواع شیشه‌های ساده، مات و رنگی می‌توان در این سقف‌ها استفاده کرد.

جهت مشاوره درباره اسکای لایت ترمال بریک و یا پنجره لیفت اند اسلاید با شرکت نمای آراد تماس حاصل نمایید.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی