شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کیشو اینو، میم کوین جنجالی و رقیب دوج کوین

معرفی و بررسی ارز دیجیتال کیشو اینو، رقیب دوج کوین، نحوه کسب ارز کیشو و اطلاعات جامع و تکمیلی

یکی از ارزهای دیجیتال جدیدی که از سال 2021 وارد بازار رمز ارزها شده است، کیشو اینو (Kishu Inu) است. این رمز ارز که از دسته میم کوین‌ها است، جای خود را به خوبی در بازار رمز ارزها باز کرده است. شعار این رمز ارز میم کوین کوچک با رویای بزرگ بوده و اهدافش رشد دادن و امن کردن بلاک چین کیشو اینو و ارائه تعاریف جدید در زمینه صرافی و پاداش مشارکت کاربران است. در این مقاله قصد داریم میم کوین جنجالی کیشو اینو، که در رقابت تنگاتنگی با دوج کوین قرار دارد را به شما معرفی کنیم.

تصویری از سایت کیشو اینو

کیشو اینو چیست؟ همه چیز درباره میم کوین جدید

کیشو اینو یک ارز دیجیتال است که در گروه میم کوین‌ها جا گرفته است. میم کوین‌ها آن دسته از رمز ارزها هستند که بر پایه یک طنز یا شوخی بنا نهاده شده‌اند و ماهیت درونی آنها یک میم معروف است. کیشو اینو نیز از این قاعده مستثنی نیست و نژاد سگ کیشو را به عنوان عامل خوش یمنی برای برند خود انتخاب کرده است. کیشو اینو که بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند، دارای امنیت بالایی است. هم‌چنین سازندگان کیشو اینو قصد دارند آن را به اولین میم کوین با برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی تبدیل کنند.

محیط کیشو اینو از پنج عنصر اصلی تشکیل شده است:

  • کیشو توکن (KISHU token): ارز دیجیتال کیشو اینو
  • کیشو سواپ (Kishu Swap): یک صرافی غیرمتمرکز (DEX)، یعنی سرویسی برای تبادل و معامله مستقیم بین دو کاربر برای مبادله توکن‌های استاندارد ERC20 بدون حضور واسطه‌ها است. کیشو سواپ توسط یونی‌سواپ (Uniswap)، یکی از بزرگ‌ترین و امن‌ترین پلتفرم‌های صرافی غیرمتمرکز بر اساس استانداردهای جهانی، پشتیبانی می‌شود.
  • کیشو کریت (Kishu Crate): بازار ان‌اف‌تی (NFT) کیشو اینو که رمز دیجیتالی منحصر به فرد یا رمز مثلثی یا رمز کلید یکتا که غیر قابل معاوضه برای هر شخص است را فراهم می‌کند.
  • کیشو پاو پرینت (Kishu Paw Print): اپلیکیشنی برای پیگیری و رصد بالانس توکن‌های کاربران صاحب کیشو. در این اپلیکیشن می‌توان هدایا و جوایز مربوط به کیشو اینو، ارزیابی‌های دلاری توکن در لحظه، موجودی کل کیف پول ارز دیجیتال، نمودارهای قیمت ارز و غیره را بررسی کرد.
  • کیشو سواگ (Kishu Swag): فروشگاهی که فاقد مالک و سهامدار خاصی است. فروش و درآمد این فروشگاه به طور مستقیم از پروژه کیشو اینو حمایت می‌کند و از آن برای توسعه پلتفرم و جامعه کیشو اینو استفاده می‌شود.

کیشو اینو چیست؟

تیم توسعه‌دهنده کیشو اینو: چه کسانی پشت این میم کوین هستند؟

کیشو اینو در سال 2021 توسط یک تیم توسعه ناشناس با علاقه به سکه‌های میم مانند دوج کوین راه اندازی شد. با وجود آن که بنیانگذاران کیشو اینو ناشناس هستند، کانال رسمی کیشو اینو در توییتر یا همان شبکه ایکس به آدرس InuKishu@ اطلاعات دقیق و شفافی را در افرادی قرار می‌دهد که قصد دارند بیشتر در مورد این میم کوین اطلاع کسب کنند.

مقایسه کیشو اینو و دوج کوین: کدام بهتر است؟

سازندگان کیشو اینو اذعان دارند که از دوج کوین (Dogecoin) الهام گرفته‌اند. دوج کوین با علامت اختصاری دوج (DOGE) در سال 2013 راه اندازی شد و از آن زمان به موفقیت و محبوبیت جهانی زیادی دست یافته است. دوج کوین یک رمز ارز همتا به همتا (P2P) بر اساس معامله مستقیم دو کاربر با یکدیگر است که ارزش آن بر اساس تعداد هولدرها و فعالیت جامعه کاربران تعیین می‌شود. از این رو کیشو اینو را به عنوان برادر بزرگ‌تر دوج کوین می‌شناسند.

کیشو اینو نیز همانند دوج کوینت دارای مکانیسم توزیع مجدد است، یعنی 2 درصد از هر تراکنش را به دارندگان کیشو تخصیص می‌دهد. هم‌چنین به تریدرهایی که کیشو اینو بیشتری خریداری کنند، پاداش تعلق می‌گیرد. بنابراین، هر چه جامعه کاربران و تریدرها فعالیت بیشتری انجام دهد، همگی پاداش بیشتری دریافت می‌کنند. علاوه بر این، به گفته توسعه دهندگان، این سرمایه‌گذاری فاقد ریسک است که کاربران می‌توانند حتی بدون معامله به آن دست یابند. از آنجایی که دوج کوین عمر بیشتری نسبت به کیشو اینو دارد، در حال حاضر کاربران بیشتری در آن فعالیت دارند که این امر ممکن است به دلیل فعالیت‌های گسترده کیشو اینو تغییر کند.

مقایسه کیشو اینو و دوج کوین

آینده کیشو اینو: آیا کیشو اینو می‌تواند به موفقیت دوج کوین برسد؟

در پاسخ به این پرسش که آیا کیشو اینو می‌تواند به اندازه دوج کوین موفق شود یا خیر، باید ابتدا ویژگی‌های کیشو اینو را بشناسیم. در واقع کیشو اینو دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است که برخی از آنها عبارتند از:

  • هر چند کیشو اینو ابتدا از طریق یک میم وارد بازار ارز دیجیتال شد اما از آن فراتر رفته است.
  • یک شبکه تراکنشی غیرمتمرکز به صورت همتا به همتا و معامله مستقیم تریدرها با یکدیگر است.
  • تمام تصمیمات توسط جامعه کاربران گرفته می‌شود.
  • کیشو اینو کارمزد تراکنش بسیار کمی دارد.
  • دارندگان کیشو می‌توانند از طریق استکینگ ( Staking) یعنی قفل کردن دارایی های خود نزد شبکه های اثبات سهام، بر تعداد سکه‌های خود بیفزایند.
  • دارندگان کیشو اینو می‌توانند به سایر کاربران در شبکه وام بدهند و پس از بازپرداخت بدهی، سود دریافت کنند.
  • با کیشو، تمام تراکنش‌ها (تعاملات، تسویه، انتقال) تنها در چند دقیقه انجام می‌شود.

ویژگی‌های منحصر به فرد کیشو اینو و قابلیت‌های بالای آن برای جامعه کاربران، آن را به یکی از توکن‌های قابل تامل تبدیل کرده است اما با توجه به نوسانات بازار، شاید نتوان به خوبی پیش بینی کرد که آیا در سال‌های آتی می‌تواند خود را تا پای دوج کوین بالا بکشد و یا خیر.

روش های کسب ارز کیشو اینو

به منظور کسب و خرید کیشو اینو می‌توان از صرافی‌های رمزنگاری متمرکز غیرمتمرکز اقدام کرد. طی چند مرحله ساده می‌توان کیشو اینو را خریداری کرد.

راهنمای خرید و فروش کیشو اینو

  • انتخاب صرافی
  • ایجاد حساب شخصی
  • شارژ حساب شخصی (اگر صرافی شما داخل ایران باشد می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری حساب خود را شارژ کنید، در غیر این صورت باید از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی اقدام نمایید.)
  • در بخش خرید و فروش به فرآیند خرید کیشو اینو بروید.
  • به اندازه‌ای که تمایل دارید، کیشو اینو خریداری کنید.

سایر روش‌های دریافت کیشو اینو، گرفتن پاداش، هدایا و جوایز بر اساس فعالیت‌های حساب کاربری است.


این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی