شمانیوز
شما نیوز

با دستور کار تسریع در ارزش افزایی 15 ملک مازاد خراسان شمالی

نخستین جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت با دستور کارتسریع در فرآیند ارزش افزایی 15 ملک مازاد شناسایی‌شده در استان خراسان شمالی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان شمالی، این جلسه با حضور رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، محمد رحمانی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ، بهزاد فر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیران کل دستگاه‌های مربوط به مولدسازی دارایی‌های دولت به‌منظور بررسی و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام و مولدسازی اموال غیرمنقول در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

محمد رحمانی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور محترم و هیئت همراه ، اظهار داشت: برگزاری این جلسه در راستای بحث مولدسازی و دارایی‌های دولت باهدف تسریع در ارزش افزایی املاک شناسایی‌شده و مرتبط کردن آن‌ها با  پروژه‌های نیمه‌تمام و یا در حال احداث، تشکیل‌شده است .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تصویب پرونده‌ها در کمیسیون ماده 5 یا بنیاد مسکن منوط به تشکیل پرونده توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه است، مصوب شد ظرف یک هفته  کلیه دستگاه‌هایی که املاک آن‌ها در جلسه مذکور مطرح کرده نسبت به تشکیل پرونده و ارسال آن به کمیسیون مربوطه اقدام کنند .

گفتنی است، در این جلسه 15 مورد پرونده ارزش افزایی دستگاههای اجرایی مصوب ، مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی