شمانیوز
شما نیوز

درخشش شرکت پالایش نفت آفتاب در همایش صنعتگران هرمزگان

درخشش شرکت پالایش نفت آفتاب در همایش صنعتگران هرمزگان

شرکت پالایش نفت آفتاب با افتخار در همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه هرمزگان، به‌عنوان واحد نمونه صنعتی شهرستان بندرعباس معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب؛ همایش تجلیل از صنعتگران و معدن‌کاران نمونه هرمزگان با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، مدیر کل صمت و برخی مدیران و صنعتگران هرمزگان برگزار شد که شرکت پالاش نفت آفتاب به‌عنوان صنعتگر نمونه بندرعباس در این همایش انتخاب و تجلیل شد.

در لوح تقدیر اهدایی همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه هرمزگان به این شرکت آمده است:

جناب آقای محمد مهدی دوستی

مدیریت محترم شرکت پالایش نفت آفتاب

سرمایه پایدار و ماندگار هر قوم و ملتی دسترنج اوست که جز با کار و تلاش فعالان تولید، صنعتگران و معدن‌کاران آن ملت بدست نمی‌آید. به‌یقین دست‎های پر توان این عزیزان است که چرخ‎های اقتصاد میهن اسلامی و عزیزمان را می‌گرداند و افق‎های روشن را در جهت رسیدن به استقلال و خودکفایی مسیر می‎سازد.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است. ضمن گرامی‌داشت روز ملی صنعت و معدن، انتخاب شما به‎‌عنوان واحد نمونه صنعتی شهرستان بندرعباس در سال 1402 که تبلور تلاش، موفقیت و مدیریت به‎‌جای جناب‌عالی است را تبریک عرض نموده و امید است با تکیه بر توان ملی و بومی و با بهره‌گیری از تجربیات و همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های فراهم شده در حوزه صنعت و معدن، شاهد رفع موانع موجود بر سر راه تولید و رونق شکوفایی، اقتصادی روز افزون باشیم. سعادت، سلامت، عزت و سربلندی را برای همه خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند منان آرزومندم.

گفتنی است؛ مهندس امین، به‌عنوان نماینده شرکت پالایش نفت آفتاب، لوح سپاس و تندیس این همایش را از دستان مسئولان هرمزگان دریافت و این موفقیت را به همکاران و تیم‌کاری شرکت تقدیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی