شمانیوز
شما نیوز

تقدیر معاون توسعه مدیریت از اقدامات اداره کل پایش نظارت

تقدیر معاون توسعه مدیریت از اقدامات اداره کل پایش نظارت

عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از اقدامات صورت گرفته اداره کل پایش نظارت و مدیریت عملکرد طی یک سال گذشته تقدیر کرد.

علی جمشیدی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع در همایش بازرسان سازمان در شورای هماهنگی نمایندگان مرکز بازرسی وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان های تابعه اظهار کرد: اقدامات خوبی طی یک سال گذشته توسط اداره کل پایش نظارت و مدیریت عملکرد صورت گرفته و تمام امور به صورت مستند شده است که جای تقدیر دارد، شاید در این سازمان تاکنون اقدامات در حوزه پایش و نظارت به این جامعی نبوده است.

وی با بیان اینکه تغییرات و چرخش مدیران غالبا به نفع مجموعه ها است، افزود: چرخش نیروها موجب پویایی می شود و به همین دلیل تغییرات صورت می‌گیرد.

عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در ابتدای دولت سیزدهم و روی کار آمدن هیئت مدیره جدید، سازمان از ساختار نداشت و با تلاش هیئت مدیره سازمان دارای ساختار شد و به نوعی باید گفت؛ سازمان مجددا تاسیس شد.

جمشیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته بیان کرد: افزایش تعیین تکلیف کالاها، افزایش قفسه بندی به ۵۵۰۰ مترمربع و رشد انبارهای ملکی از ۵۴ هزار مترمربع به ۴۰۰ هزار مترمربع از اقدامات مهمی بود که صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه سیات که یک تکلیف قانونی بود و سال ها بر زمین مانده بود در این دوره به سرانجام رسید و هفته آینده رونمایی خواهد شد.

گفتنی است،  در این همایش اسکندر یارنسب مدیرکل پایش نظارت و مدیریت عملکرد سازمان نیز به ارائه گزارش پرداخت و اولین های کی طی یکسال گذشته صورت گرفت را برشمرد.

وی، بازدید میدانی از  انبارها و ادارات کل ۳۰ استان، تقدیر در جشنواره شهید رجایی،  کسب رتبه برتر در اقدامات برجسته در بین سازمان های تابعه وزارت اموراقتصاد و دارایی، ارزیابی علمی مدیران و کارشناسان و برگزاری همایش بازرسان سازمان را جزو اولین های این اداره کل ذکر کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی