شمانیوز
شما نیوز

سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با شمانیوز:

برجام سودی برای کشور نداشت/ مذاکره با آمریکا به معنای دوری از مردم است

سخنگوی جبهه پایداری گفت: بیشتر کارشناسان و صاحب‌نظران معتقدند که برجام سودی برای کشور نداشت و مذاکره بعدی به معنای دوری از مردم تعبیر می‌شود.

برجام سودی برای کشور نداشت/ مذاکره با آمریکا به معنای دوری از مردم است

مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند باید با آمریکا مذاکره کرد و شبیه غرب شد تا آنها بگذارند راحت زندگی کنیم، اظهار کرد: مگر قبلاً با آمریکا و غرب مذاکره نکردیم، پس برجام چه بود! مذاکره‌ای کنترل‌شده و مدیریت‌شده بین ما و آمریکا اتفاق افتاد که وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه آمریکا حتی گفت‌وگوی مستقیم داشتند، اما نتیجه آن چه شد، آیا به شکوفایی اقتصاد کشور کمک کرد.

وی افزود: الان خود مذاکره‌کننده‌ها می‌گویند که از قبال برجام، تحریم بیشتر عاید جمهوری اسلامی ایران شد و گشایشی صورت نگرفت.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه مذاکره با آمریکا، به معنی دور شدن از مردم تعبیر می‎‌شود، گفت: همین الان یک رفراندوم درباره برجام برگزار کنند تا مشخص شود که چه مقدار رأی مثبت به برجام داده می‌شود، مطمئناً اکثریت رأی منفی به برجام خواهند داد.

 

متقی‌فر با اشاره به اینکه اولویت جبهه پایداری دستیابی به لیست واحد اصولگرایی است، گفت: ما این مسئله را بارها اعلام کرده و دوباره اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: آن‌طور که فضاسازی می‌شود ما با لیست واحد و برخی دوستان مشکلی نداریم و دوست داریم همه ما دارای یک هدف و نیز یکپارچه باشیم.

 

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: البته برای وحدت معیار و شاخص وجود دارد و دوست نداریم هرشخصی از سینه خودش سخن خاصی را مطرح کند.

 

متقی‌فر با بیان اینکه اگر نمایندگان مجلس دهم توان درک مشکلات کشور را داشتند، قطعاً راهکار ارائه می‌دادند، گفت: این نمایندگان باید از کلیت بازار مسکن توان تحلیل داشته باشند یا از کلیت صنعت ریلی و هوایی باید اطلاعات اطلاعات جامع داشته باشند یا امثال آنها.

وی خاطرنشان کرد: ایران بدون اتکا به نفت می‌تواند جزء کشورهای پیشرفته باشد، اما امروز رشد اقتصادی کشور منفی شده است، مگر کشور ما جنگ‌زده هستیم؟ خیر دلیلش این است که مجلس ما ضعیف است یا تدابیر، مدبرانه نیست.

 

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: نمایندگان باید از همه ابزارهای موجود برای در دسترس بودن مردم استفاده کند و یک نماینده نباید بالاتر از سطح زندگی مردم زندگی کند و ملزم به این است که از شرایط مردم جامعه با خبر باشد و از شرایط شغلی صاحبان مشاغل اطلاعات داشته باشد و در کل باید همیشه در زحمت باشد نه در رفاه، اما نمایندگان ما این چنین روحیه‌ای ندارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied