شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

پینوکیوی آمریکایی!

دونالد ترامپ تنها رئیس جمهوری است به دلیل دروغ های بیشمارش بایستی نامش را در لیست دروغگوترین پرزیدنت دنیا ثبت کنند.

پینوکیوی آمریکایی!

به گزارش شمانیوز و به نقل از سراج24؛ داستان پینوکیو و بینی دراز شده از دروغ هایش را که می دانید، اگر قرار بود بابت دروغ های بی نهایت ترامپ دماغش را دراز کنیم، نوک بینی او باید سه دور کره زمین را دور می زند تا به صاحبش برگردد.

شب گذشته خبر طنزی از پرزیدنت دلقک مآب سابق آمریکا در رسانه ها منتشر شد که در آن ترامپ مدعی شده بود که در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد، هماهنگی هایی صورت گرفته و دولت ایران او را از جزئیات حمله آگاه نموده است.

اگر چه این سخنان سخیف و طنزگونه از زبان پینوکیوی دروغگو و ابله دور از انتظار نیست اما بر هیچ انسان فهیم و صاحب شعور و شناختی پوشیده نیست که آقای ترامپ قمارباز کاری جز بلوف زدن و دروغ بافی برای رسیدن به مطامع و ملالبات نامشروعش بلد نیست.

امروزهیچ فرد آگاه به امور روز و منطق شناسی در آمریکا نیست که نداند رؤسای جمهور این کشور در طول سالیان متمادی از گذشته تا به حال، جملگی دروغگویانی به ظاهر موجه و شیک پوش هستند که برای جلب حمایت کارتل های بزرگ صهیونیستی و رسیدن به اهداف منفعت طلبانه و استکباری خود، از هیچ اقدام شرم آوری دریغ نورزیده اند؛ به ویژه دونالد ترامپ که در ایام اخیر برای جلب توجه و فرار از خرابکاری ها و مشکلات عدیده قضایی و امنیتی اش، نیازمند جلب حمایت و توجه است تا به زعم خود بتواند دوباره سکوی رئیس جمهوری این کشور دروغگو پرور و جنایت پیشه را تصاحب کند.

برنی سندرز، سناتور آمریکایی اردیبهشت ماه سال1397 در پیامی در توئیتر اعلام کرد، ترامپ از زمانی که رئیس جمهور شده و به کاخ سفید راه یافته تا به امروز بیش از 3 هزار بار دروغ گفته است. اشاره سندرز احتمالا به گزارش وقت روزنامه واشنگتن پست بوده است که اعلام کرده بود ترامپ از زمان آغاز ریاست‌جمهوری خود بیش از سه هزار ادعای نادرست مطرح کرده که بخشی از آنها نیز درباره ایران و برجام بوده است.

واکاوی و بررسی کارشناسانه و تاریخی در خصوص حمله ایران به پایگاه نظامی و تروریستی عین الاسد نشان می دهد که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ حمله نظامی به ویژه در این ابعاد وسیع به هیچ پایگاه آمریکایی صورت نگرفته و در واقع کسی جرآت این کار را نداشته است، ضمن آنکه این حمله برق آسا، ویرانگر تنها به عین الاسد نبوده و اهداف دیگری را نیز در بر داشت.

به خوبی قابل درک است که چرا آمریکایی ها در خصوص حمله به پایگاه های خود به دلیل اثرات تخریبی در سظح بین المللی در فروپاشی وجهه ناصواب و افشای ماهیت دروغین و پوشالی قدرت افسانه ای شان، به صورت قطره چکانی آمار تلفات می دهند؛ علت این امر را زمانی بهتر می فهمیم که تلفات و خسارات گسترده این حمله وسیع و موفقیت آمیز از صفر به چند نفر ضربه مغزی محدود شده و بعدها رسما به تلفات بیش از 90 نفره خود و خسارات و تبعات سنگین این حمله اذعان شد.

پرواضح است سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران متأثر از اندیشه های ناب و اسلامی امامین انقلاب بوده و مسیری کاملا آشکار و روشن را طی می نماید. این سیاست در طول زمان و تا رساندن پرچم اسلام ناب محمدی(ص) به دست صاحب واقعی اش، قطعا تغییر ناپذیر بوده و تغییر رؤسای جمهور در آمریکا و سایر دولت ها و ایادی جنایتکارش در اقصی نقاط دنیا، ذره ای در عزم و اراده ملت بزرگ، فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی خدشه وارد نخواهد کرد. این سیاست راهی الهی و سیاستی پایداراست که با تغییر دولت های استکباری هرگز تغییری نمی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied