شمانیوز
شما نیوز

حمله اسرائیل

جزئیات حمله اسرائیل علیه ایران + فیلم

با گذشت چند روز از حملات موشکی و پهپادی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، علی رغم اینکه مقامات صهیونیستی و غربی تلاش گسترده ای برای ناموفق جلوه دادن عملیات وعده صادق انجام داده اند، با این حال، گزارش های منتشر شده از سوی رسانه های اسرائیلی حکایت از تلفات سنگین صهیونیست ها دارد.

جزئیات حمله اسرائیل علیه ایران + فیلم

به گزارش شمانیوز؛ برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.

۱-در حالی که تا این لحظه(ساعت ۷ صبح) و با گذشت ۳ ساعت از اولین صدای شلیک پدافند در شرق اصفهان، هیچ تصویر مستقل و مستندی از حمله به تأسیسات ایران منتشر نشده است، رسانه‌های آمریکایی همچنان از اینکه «آمریکا در این حمله مشارکت نداشته و...» خبر می‌دهند.

۲-علاوه بر خبر اولیه ABC در ساعت‌های اخیر CNN و NBC هم خبرهایی با مضمون حمله اسرائیل به ایران منتشر کرده‌اند. هنوز معلوم نیست غیر از صدای شلیک پدافند در اصفهان و تبریز منظور آن‌ها چیست.

۳مقام‌های مطلع به رسانه‌های ایران می‌گویند احتمالاً پدافند ریزپرنده‌هایی را مورد هدف قرار داده است.

 صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده و پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است. تصاویری از جلوی پایگاه شکاری ارتش در اصفهان را می‌بینید که نشان می‌دهد وضعیت عادی است.

محدودیت پروازی فرودگاه امام خمینی (ره) لغو شد

جواد صالحی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی امام خمینی(ره):محدودیت پذیرش و اعزام مسافر در فرودگاه امام لغو و هم‌اکنون پروازها در حال انجام است.از مسافران تقاضا می‌شود، پیش‌از عزیمت به فرودگاه اطلاعات پرواز خود را از ایرلاین مد‌نظر یا از طریق سایت فرودگاه امام چک کنندپروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت سابق بازگشت

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها:

تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت.همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه ازطلاعات پرواز را چک کنند. 

لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای بنام وادی رحمت، طبق پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد، پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.به گزارش ایرنا هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل بسر می‌برد.

تلاش رسانه‌های آمریکایی برای دستاوردسازی از وقایع صبح جمعه ایران!

در حالی که تا این لحظه (ساعت ۷ صبح) و با گذشت ۳ ساعت از اولین صدای شلیک پدافند در شرق اصفهان، هیچ تصویر مستقل و مستندی از حمله به تأسیسات ایران منتشر نشده است، رسانه‌های آمریکایی همچنان از اینکه «آمریکا در این حمله مشارکت نداشته و...» خبر می‌دهند.

علاوه بر خبر اولیه ABC در ساعت‌های اخیر CNN و NBC هم خبرهایی با مضمون حمله اسرائیل به ایران منتشر کرده‌اند. هنوز معلوم نیست غیر از صدای شلیک پدافند در اصفهان و تبریز منظور آن‌ها چیست.مقام‌های مطلع به رسانه‌های ایران می‌گویند احتمالاً پدافند ریزپرنده‌هایی را مورد هدف قرار داده است.شرکت فرودگاه ها: تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت

 روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران:

محدودیت پذیرش و اعزام مسافر در فرودگاه امام لغو و هم‌اکنون پروازها در حال انجام است.

حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان:

پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد که صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

قیمت نفت پس حمله اسرائیل 

قیمت نفت پس از افزایش هیجانی ناشی از اخبار رسانه‌های غربی از حمله به ایران پس از مشخص شدن ابعاد کوچک آن سقوط کرد! و در کانال ۸۸ دلار قرار گرفت.

این خبر درحال تکمیل شدن است.. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied