شمانیوز
شما نیوز

انتخابات ریاست جمهوری

دو رقیب اصلی انتخابات را بشناسید

دو رقیب اصلی انتخابات را بشناسید

رقابت نامزدهای ریاست‌جمهوری همچنان ادامه دارد اما در این میان دو نفر رقیب اصلی شناخته شده‌اند.

به گزارش شمانیوز : علی عبدالعلی زاده، رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی گفت: تا این لحظه کلیه ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در سراسر استان‌ها تشکیل شده است و همچنین جبهه اصلاحات هم که حمایت خود را از ایشان اعلام کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره انتخابات صداوسیما زمان خوبی را به نامزدها اختصاص داده است، گفت: همچنین فضای مجازی هم نقش پررنگ و اثرگذاری در انتخابات دارد و ما هم چند گروه در زمینه فعالیت در فضای مجازی تشکیل داده‌ایم که یک گروه آقای دکتر پزشکیان را از زبان دوستان و همکاران گذشته ایشان معرفی می‌کند، گروه دیگری از این دوستان به شبهات و مباحثی پیرامون عملکرد یا بیانات و برنامه های ایشان پاسخ می‌دهند. خوشبختانه این گروه ها در حال فعالیت هستند و مردم هم نشان داده‌اند که به فضای مجازی در امر انتخابات و شناخت نامزدها توجه دارند.

وی درباره برنامه‌های پزشکیان برای حمایت از کسب‌وکارها، گفت: یکی از برنامه‌های پزشکیان این است که می‌خواهد خصوصی‌سازی واقعی انجام دهد و یکی از ملزومات این کار اصلاح قوانین برنامه و بودجه سازمان‌های دولتی است.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان تصریح کرد: در مجموعه ۶ نامزدی که مورد تایید شورای نگهبان است، چهره‌های تکراری هم داریم و معمولا در روزهای اولیه اقبال به آنها بالاتر است. چهره‌هایی که برای اولین بار در معرض تبلیغ قرار می‌گیرند، کمتر اقبال دارند. اما امروز ملاحظه می‌کنیم مردم بیشتر به سمت آقای پزشکیان آمده‌اند.

عبدالعلی‌زاده بیان کرد: بعد از آغاز تبلیغات، شاهد رشد ۲ تا ۳ درصدی روزانه نسبت به آقای پزشکیان هستیم، مخصوصا روزهایی که برنامه‌های او از صداوسیما پخش می‌شود. تا امروز در نظرسنجی‌ها دو جهش‌داشتیم؛ نخست مربوط به روزی بود که تایید صلاحیت شد و ۱۰ درصد جهش داشت و دوم هم مربوط به روزی بود که در دانشگاه تهران حضور داشت. امروز بعد از اولین مناظره، انتظار یک جهش متفاوت با دو مورد قبلی را داریم.

وی اظهار کرد: طبق نظرسنحی‌های انجام گرفته بین ۵ نامزد اصولگرا، قالیباف بیشترین رأی را دارد و رقیب اصلی پزشکیان است. باید ببینم تا روز آخر همه ۵ نامزد باقی می‌مانند یا طبق انتظار با توجه به اینکه از یک جبهه فکری هستند، براساس مصلحت اجماع می کنند و به نفع یکدیگر کنار می‌روند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی