شمانیوز
شما نیوز

احمدی‎‌نژاد به مجلس نمی رود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):دامادی با بیان اینکه نماینده احمدی‌نژاد برای پاسخ به نمایندگان به کمیسیون برنامه و بودجه خواهد آمد، گفت: سؤال از رئیس‌جمهور سیاسی نیست.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):محمد دامادی نماینده مردم ساری و از طراحان طرح سؤال از رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ارجاع طرح سؤال به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: نمایندگانی که طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند، نشستی را برای هماهنگی بیشتر برگزار خواهند کرد که در این جلسه نمایندگانی برای حضور در کمیسیون برنامه و بودجه تعیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه نماینده رئیس‌جمهور حداکثر تا یک هفته در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان حضور خواهد یافت، افزود: اگر نمایندگان از پاسخ‌ نماینده رئیس‌جمهور درباره نوسانات اخیر ارز قانع شوند، نیازی به حضور رئیس‌جمهور در صحن علنی نخواهد شد اما اگر نمایندگان قانع نشوند، رئیس‌جمهور باید در صحن علنی حضور یابد.

دامادی با تاکید بر اینکه نمایندگان با سؤال از رئیس‌جمهور به دنبال بررسی مشکلات اقتصادی کشور هستند، افزود: سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور کارشناسی است و ارتباطی با مسائل سیاسی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی