شمانیوز
شما نیوز

نتیجه انتخابات غیرمنتظره خواهد بود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):خبرگزاری صدای روسیه در واکنش به یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان تأکید کرد نتیجه انتخابات ایران شگفت‌انگیز و غیرمنتظره خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری «صدای روسیه» در مورد انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری کشورمان با «متیو ماکوفسکی» کارشناس سیاسی دانشگاه «کوئین ماری» لندن مصاحبه‌ای داشته است.

این تحلیلگر سیاسی در پاسخ به پرسش خبرنگار «صدای روسیه» دراین‌باره که گمان می‌کند کدام یک از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در نهایت بتواند اکثریت آرا را به سوی خود جلب نماید می‌گوید: «این پرسشی است که براستی هیچ‌کس نمی‌تواند جوابی قطعی برای آن پیدا کند. می‌ترسم پیش‌بینی کنم (!) چرا که نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ایران به صورت تاریخی نشان داده است که نتیجه انتخابات به شدت غیرقابل پیش‌بینی است. این موضوع از توان تحلیلگران ایرانی درون و برون از ایران نیز خارج است. به سختی می‌توان در مورد اینکه چه فردی به ریاست‌جمهوری خواهد رسید اظهارنظر کرد.»

وی در نهایت در پاسخ به پرسش خبرنگار «صدای روسیه» دراین‌باره که آیا به نظر او احتمال ایجاد «فتنه»‌ای دیگر از نوع فتنه 88 در انتخابات پیش رو وجود خواهد داشت یا خیر می‌افزاید «پاسخ من به این پرسش ساده است: خیر. نتیجه انتخابات در ایران «غیرقابل انتظار» و «شگفت‌انگیز» خواهد بود.

ما واقعا نمی‌دانیم که چه روی خواهد داد. با این حال می‌توانم بگویم که قطعا با حوادثی همچون حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری چهار سال پیش [فتنه 88] مواجه نخواهیم شد. باید گفت که «فتنه سبز» جریانی مرده است. هیچ‌گونه نارضایتی عمده‌ای در ایران وجود ندارد.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی